Κριτική Onlytheater
«Η ΠΟΡΝΗ ΑΠΟ ΠΑΝΩ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένα δραματικό χρονογράφημα με ευρηματικές γωνίες, που ξορκίζει δαίμονες και με θεματική άκρως επίκαιρη, που το καθιστά διαχρονικό.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΤΗ ΡΙΤΑ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένας αταίριαστος έρωτας με ανατροπές, μας υπενθυμίζει ότι ποτέ δεν είναι αργά, ότι όλα είναι δυνατά στη ζωή, αρκεί να τα θέλεις πολύ.
«ΑΚΟΥΩ ΗΧΟΝ ΚΩΔΩΝΟΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Μποστ, τελικά, ποτέ δεν πεθαίνει. Τα κείμενά του θα παραμένουν φανοί της «ελληνοελληναρίας» μας.
«ΦΙΛΟΚΤΗΤΗΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια καλή παράσταση με σύμπνοια λόγου, μουσικής, χορού και ερμηνειών, σε ένα όμορφο εικαστικό περιβάλλον.
«ΘΕΣΜΟΦΟΡΙΑΖΟΥΣΕΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η παράσταση παιγνιώδης, στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων, χωρίς ωστόσο να καταφέρει να εκτοξευθεί.
ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΕΝΟΣ ΓΕΛΟΙΟΥ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Έργο με βαθιές ρίζες στην αλήθεια, στην οδύνη, στον κόσμο και τα προβλήματά του. Τελικά, μας αποκαλύπτει πολλά.
«ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΑ ΑΛΟΓΑ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Δεν υπάρχουν λόγια για να αποδοθεί το μεγαλείο ψυχής, η αρτιότητα, η τόλμη, η άριστη συνεργασία και χημεία μεταξύ όλων των ηθοποιών.
«ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ· ΕΝΑ ΑΡΧΕΙΟ ΜΑΤΑΙΩΜΕΝΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Γιώργος Κριθάρας και η Αλκηστις Πολυχρόνη έχουν αφοπλιστική χημεία, άνεση και θεατρική πειθαρχία. Θα μπορούσαν να παρουσιάσουν μια κανονική ραδιοφωνική εκπομπή, μελλοντικά.
«BACKPACK» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η σκηνοθεσία αγκαλιάζει το έργο με φροντίδα, ευαισθησία, ενσυναίσθηση και οξυδέρκεια, αναδεικνύοντας τις λεπτές αποχρώσεις της ανθρώπινης πάλης.
«ΑΤΣΑΛΙ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μία λοξή -μα εξαιρετικά διαυγής- ματιά, πάνω στη δυτική οικογένεια και τα συστήματα ελέγχου και διαχείρισης της ανθρώπινης συμπεριφοράς.