Κριτική Onlytheater
«DOGVILLE» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Το παραμύθι, του Trier, δεν έχει happy end και ο θεατής γυρεύει διέξοδο, πνιγμένος από εσωτερικές αναθυμιάσεις.
«ΤΟ ΧΕΛΙΔΟΝΙ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο νεαρός Δημήτρης Τσικλής, στον ρόλο του «Ραμόν», κερδίζει τον θεατή με την άνετη και ευθύβολη ερμηνεία του.
«ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΠΑΣ ΝΑ ΜΗ ΧΑΘΕΙΣ»| ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η Μαρούσκα Παναγιωτοπούλου, δείχνει την έκταση των υποκριτικών ικανοτήτων της με σκηνική δεινότητα και ώριμες κορυφώσεις.
«Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΩΝΗ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Όλα τα συναισθήματα και οι ματαιώσεις της ζωής συνυπάρχουν σε αυτό το διαβολεμένα διαχρονικό κείμενο.
«ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΚΑΒΑΦΗ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η Ασπασία Κράλλη υφαίνει, με αξιοζήλευτο μεράκι και βαθιά θεατρική γνώση, κάθε πτυχή της ηρωίδας της.
«ΜΗΔΕΙΑ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια σύγχρονη, καλαίσθητη ανάγνωση του έργου, με συνέπεια, ουσία και αρμονία λόγου, έκφρασης, κίνησης.
«ΠΕΡΣΕΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μία παράσταση-ωδή στον ανθρωπισμό και την αξία του διαλόγου.
«ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ - ΗΡΩΝΔΑΣ: CONTRA TEMPO» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Όταν η κωμωδία κατορθώνει να αφυπνίζει συνειδήσεις, τότε σίγουρα κάτι καλό συμβαίνει.
«ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΕΝ ΑΥΛΙΔΙ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Θέμης Μουμουλίδης μολονότι καταπιάνεται τρίτη φορά με το συγκεκριμένο έργο, δεν κατάφερε να δημιουργήσει κάτι ενδιαφέρον.
«ΗΛΕΚΤΡΑ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Οι τραγωδίες είθισται να κλυδωνίζουν το κοινό με τον μεστό τους λόγο, δίχως φλυαρία. Απαιτείται, όμως, σκηνοθετική ευθυκρισία, γνώση, αίσθηση ρυθμού, συνέπεια.