• BUZZ
  • Κριτική άλλων ΜΜΕ

Κριτική άλλων ΜΜΕ

ΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ 'ΤΟ ΤΕΛΟΣ'

ΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ 'ΤΟ ΤΕΛΟΣ'

  • Κριτική άλλων ΜΜΕ
  • «Τα δάκρυα των ανθρώπων είναι περιορισμένα. Για καθέναν που αρχίζει να κλαίει, κάπου αλλού κάποιος άλλος σταματά.»*

  • 0.0/5 κατάταξη (0 ψήφοι)
Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΓΕΩΡΓΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 'ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΜΗΤΕΡΑ'

Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΓΕΩΡΓΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 'ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΜΗΤΕΡΑ'

  • Κριτική άλλων ΜΜΕ
  • [...] Συνταρακτική παράσταση ενός έργου που μας αφορά όλους καίρια.

  • 0.0/5 κατάταξη (0 ψήφοι)
ΕΙΔΑ ΤΙΣ 'ΕΙΚΟΣΙΤΕΣΣΕΡΙΣ ΩΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΜΙΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ' ΣΕ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΚΙΡΚΗΣ ΚΑΡΑΛΗ

ΕΙΔΑ ΤΙΣ 'ΕΙΚΟΣΙΤΕΣΣΕΡΙΣ ΩΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΜΙΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ' ΣΕ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΚΙΡΚΗΣ ΚΑΡΑΛΗ

  • Νέα
  • Μια προσεγμένη δουλειά, που μέσα από ένα καλοκουρδισμένο σύνολο συντελεστών.

  • 0.0/5 κατάταξη (0 ψήφοι)
ΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ 'ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΜΗΤΕΡΑ'

ΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ 'ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΜΗΤΕΡΑ'

  • Κριτική άλλων ΜΜΕ
  • Η κριτική του Κώστα Ασημακόπουλου για την παράσταση ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΜΗΤΕΡΑ στο περιοδικό Νέα Ευθύνη.

  • 0.0/5 κατάταξη (0 ψήφοι)
ΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ 'ΕΙΚΟΣΙΤΕΣΣΕΡΙΣ ΩΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΜΙΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ'

ΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ 'ΕΙΚΟΣΙΤΕΣΣΕΡΙΣ ΩΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΜΙΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ'

  • Κριτική άλλων ΜΜΕ
  • Αξίζει να θυσιάσει κάποιος μια ώρα από το απόγευμα του, για να μάθει την ζωή αυτής της γυναίκας, μέσα από την ιδιαίτερη σκηνοθετική ματιά της Κίρκης Καραλή, και την εκρηκτική ερμηνεία της Ιωάννας Μαυρέα.

  • 0.0/5 κατάταξη (0 ψήφοι)
Η ΘΡΥΛΙΚΗ ΚΥΡΑ ΤΗΣ ΡΩ 'ΑΝΑΣΤΑΙΝΕΤΑΙ' ΚΑΙ ΣΥΓΚΙΝΕΙ ΣΤΟ ΘΗΣΕΙΟΝ, ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ

Η ΘΡΥΛΙΚΗ ΚΥΡΑ ΤΗΣ ΡΩ 'ΑΝΑΣΤΑΙΝΕΤΑΙ' ΚΑΙ ΣΥΓΚΙΝΕΙ ΣΤΟ ΘΗΣΕΙΟΝ, ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ

  • Κριτική άλλων ΜΜΕ
  • Εδώ υπάρχει μια μεγάλη αλήθεια. Είναι αυτή που συνιστά την εθνικότητα των πραγμάτων («εθνικό το αληθές» έγραψε ο Διονύσιος Σολωμός). 

  • 0.0/5 κατάταξη (0 ψήφοι)
'Η ΓΙΔΑ Ή ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΒΙΑ;' ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗ ΦΕΤΙΝΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΣΕΖΟΝ

'Η ΓΙΔΑ Ή ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΒΙΑ;' ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗ ΦΕΤΙΝΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΣΕΖΟΝ

  • Κριτική άλλων ΜΜΕ
  • «Η Γίδα ή ποια είναι η Σύλβια;», του Έντουαρντ Άλμπι, ένα από τα κορυφαία έργα της παγκόσμιας δραματουργίας, παρουσιάζεται στο «Θησείον, Ένα Θέατρο Για Τις Τέχνες», σε μετάφραση και σκηνοθεσία του Νικορέστη Χανιωτάκη.

     

  • 0.0/5 κατάταξη (0 ψήφοι)
ΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗ 'ΓΙΔΑ Ή ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΒΙΑ;'

ΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗ 'ΓΙΔΑ Ή ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΒΙΑ;'

  • Κριτική άλλων ΜΜΕ
  • Η παράσταση που σκηνοθέτησε ο Νικορέστης Χανιωτάκης με τον ρυθμό, την ατμόσφαιρα, τις ερμηνείες και τα σκηνικά της, επιβεβαιώνει την ευφυία του κειμένου.

  • 0.0/5 κατάταξη (0 ψήφοι)
ΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ 'ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΜΗΤΕΡΑ' ΣΤΟ 'ΡΑΝΤΑΡ'

ΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ 'ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΜΗΤΕΡΑ' ΣΤΟ 'ΡΑΝΤΑΡ'

  • Κριτική άλλων ΜΜΕ
  • Το «Καληνύχτα Μητέρα», έργο ιδιαιτέρως σκληρό και δύσκολο με εκρηκτικά πικρό θέμα, αλλά ταυτόχρονα έντονα τρυφερό και ανθρώπινο, που εστιάζει στις βαθύτατα τραυματικές σχέσεις μητέρας και κόρης.

  • 0.0/5 κατάταξη (0 ψήφοι)
8+2 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 'ΓΑΜΗΛΙΟ ΕΜΒΑΤΗΡΙΟ' ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΘΕΑΤΡΟ

8+2 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 'ΓΑΜΗΛΙΟ ΕΜΒΑΤΗΡΙΟ' ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΘΕΑΤΡΟ

  • Κριτική άλλων ΜΜΕ
  • H Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτη σκηνοθετεί με απόλυτη πρωτοτυπία ένα από τα πιο σημαντικά νεοελληνικά θεατρικά έργα του 20ού αιώνα, τοποθετώντας τον κάθε χαρακτήρα με τέτοιο τρόπο, ώστε να φαίνεται ο ρόλος του αλλά και η συνέχεια του μέσα στην ιστορία.

  • 0.0/5 κατάταξη (0 ψήφοι)