• BUZZ
  • Κριτική Onlytheater

Κριτική Onlytheater

ΚΑΝΤΙΝΤ Ή Η ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΚΑΝΤΙΝΤ Ή Η ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Γιώργος Χριστόπουλος
  • Η θεατρική εκδοχή ενός σημαντικού (αν και όχι πολύ γνωστού στο πλατύ κοινό) κειμένου του Διαφωτισμού, αποτέλεσε ένα κερδισμένο στοίχημα.

  • 5.0/5 κατάταξη (2 ψήφοι)
ΙΩΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΙΩΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Γιώργος Χριστόπουλος
  • Ο σκηνοθετικός προσανατολισμός ήταν σαφής, αλλά υπήρξαν σκηνές που δημιούργησαν σύγχυση στο θεατή.

  • 5.0/5 rating 1 vote
ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Γιώργος Χριστόπουλος
  • Η Πατεράκη εξωτερικεύει με σαφήνεια, συνέπεια και πάθος τις απαιτούμενες κορυφώσεις και γίνεται το "όχημα" του Θωμά Μπέκετ, τόσο προς τη θυσία του , όσο και την αθανασία.

  • 4.6/5 κατάταξη (5 ψήφοι)
Ο ΑΔΑΗΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΡΑΦΡΩΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ

Ο ΑΔΑΗΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΡΑΦΡΩΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Γιώργος Χριστόπουλος
  • Υπέροχη μετάφραση, στοχευμένη, έξυπνη και με φαντασία σκηνοθεσία και κατάθεση ταλέντου και σκληρής δουλειάς από τους ηθοποιούς.

  • 5.0/5 κατάταξη (6 ψήφοι)
ΖΩΗ ΜΕΤΑ ΧΑΜΗΛΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΖΩΗ ΜΕΤΑ ΧΑΜΗΛΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Γιώργος Χριστόπουλος
  • H θεατρικοποίηση αγαπημένων κινουμένων σχεδίων του Αρκά, έτυχε μιας μεταχείρισης με αγάπη, σεβασμό, μπρίο, κέφι, αλλά και με σκεπτόμενη και κριτική διάθεση.

  • 5.0/5 κατάταξη (4 ψήφοι)
ΤΟ ΧΕΛΙΔΟΝΙ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΤΟ ΧΕΛΙΔΟΝΙ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Γιώργος Χριστόπουλος
  • Το κείμενο εμπνέεται από την επίθεση της 12ης Ιουνίου 2016, στο gay bar Pulse του Orlando, όπου βρήκαν το θάνατο 49 άτομα.

  • 4.9/5 κατάταξη (7 ψήφοι)
ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΠΟΝΙ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΠΟΝΙ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Γιώργος Χριστόπουλος
  • Ευρηματική σκηνοθεσία και δύο ηθοποιοί, απόλυτα δοσμένοι στις απαιτήσεις των ρόλων τους.

  • 4.8/5 κατάταξη (5 ψήφοι)
Ο ΓΑΜΟΣ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΜΠΡΑΟΥΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ

Ο ΓΑΜΟΣ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΜΠΡΑΟΥΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Γιώργος Χριστόπουλος
  • Θεατροποίηση μιας μεγάλης κινηματογραφικής επιτυχίας, χωρίς όμως την προσαρμογή ρυθμού και ατμόσφαιρας των περιγραφόμενων καταστάσεων στα θεατρικά προαπαιτούμενα. Σύντομες και άνευρες σκηνές, αποστειρωμένος και επίπεδος λόγος, συναισθήματα που υπονοούνται και ερμηνείες που δεν προσεγγίζουν πνευματικά και συναισθηματικά το θεατή.

  • 3.8/5 κατάταξη (6 ψήφοι)
ΗΡΩΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΗΡΩΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Γιώργος Χριστόπουλος
  • Παράσταση σύγχρονη που αποδίδει επιτυχημένα τις λεπτές αποχρώσεις του χιούμορ και της μελαγχολίας τριών απόμαχων στρατιωτικών, που προσπαθούν να βρουν νόημα στη ζωή τους.

  • 5.0/5 κατάταξη (4 ψήφοι)
ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΚΛΟΤΙΛΔΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΚΛΟΤΙΛΔΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Γιώργος Χριστόπουλος
  • Ατμόσφαιρα εποχής, πολύ γρήγορος ρυθμός, ατάκες με αυθεντικό και έξυπνο χιούμορ, συνεχής και ανάλαφρη κίνηση, έργο που απευθύνεται με αμεσότητα στο κοινό.

  • 5.0/5 κατάταξη (4 ψήφοι)