• BUZZ
  • Κριτική Onlytheater

Κριτική Onlytheater

TAPE | ΚΡΙΤΙΚΗ

TAPE | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Παναγιώτης Κολέλης
  • Είδαμε την ακριβή εικόνα των προσωπικών αντικατοπτρισμών, αδιεξόδων και αμφιβολιών, που όχι μόνο χαρακτηρίζουν ζωές, αλλά και καθορίζουν επόμενα βήματα, πράξεις και γεγονότα.

  • 5.0/5 rating 1 vote
ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ

ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  • Οι ηθοποιοί Κωνσταντίνος Γιαννακόπουλος, Ινώ Μενεγάκη και Χριστέλα Γκιζέλη είναι πειθαρχημένοι και αριστοτεχνικά σμιλεμένοι στην παραμικρή λεπτομέρεια.

  • 4.6/5 κατάταξη (8 ψήφοι)
ΑΕΡΑΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ

ΑΕΡΑΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  • Ο «Αέρας» του Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη είναι παράσταση μπιμπελό που γοητεύει με την ανάλαφρη οπτική του.

  • 4.0/5 κατάταξη (4 ψήφοι)
ΜΗΔΕΙΑ, ΤΟΥ ΜΠΟΣΤ | ΚΡΙΤΙΚΗ

ΜΗΔΕΙΑ, ΤΟΥ ΜΠΟΣΤ | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Παναγιώτης Κολέλης
  • Αυτή η Μήδεια είναι μεστή, αιχμηρή, σπιρτόζα, μα κυρίως άμεση και διαχρονική.

  • 5.0/5 κατάταξη (5 ψήφοι)
ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΕΓΚΛΗΜΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΕΓΚΛΗΜΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  • Ο γρίφος πολυσχιδής και ανατρεπτικός, μ΄ένα φινάλε προκλητικά αλληγορικό, πάνω στην ανθρώπινη φύση και την ηθική της.

  • 4.5/5 κατάταξη (2 ψήφοι)
ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΜΠΕΡΝΑΡΝΤΑ ΑΛΜΠΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΜΠΕΡΝΑΡΝΤΑ ΑΛΜΠΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Onlytheater
  • Ένα από τα κλασσικότερα έργα του Λόρκα, σε μια φλαμένκο εκδοχή, όπου η μουσική, ο χορός και τα σώματα αντικατέστησαν επιτυχημένα τα λόγια.

  • 4.2/5 κατάταξη (10 ψήφοι)
ΟΙ ΦΑΛΑΙΝΕΣ ΤΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ | ΚΡΙΤΙΚΗ

ΟΙ ΦΑΛΑΙΝΕΣ ΤΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Η ιστορία δεν έχει απρόοπτα και ανατροπές, αλλά μια ανθρώπινη προσέγγιση που βασίζεται στο συναίσθημα, το οποίο ερεθίζει χωρίς να εκβιάζει.

  • 5.0/5 κατάταξη (2 ψήφοι)
ΈΝΑΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ | ΚΡΙΤΙΚΗ

ΈΝΑΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Οι συγκρούσεις των χαρακτήρων είναι συνεχείς και συχνά αμείλικτες ενώ η ροή της ενδιαφέρουσας ιστορίας έχει μέτρο και ισορροπία.

  • 5.0/5 κατάταξη (2 ψήφοι)
Ο ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ

Ο ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • H σκηνοθετική προσέγγιση πρόσθεσε στο έργο ζωντάνια, αυτοσχεδιασμό, μια έξτρα κωμική νότα, γρήγορο ρυθμό, σε μια φρέσκια και σύγχρονη εκδοχή.

  • 5.0/5 κατάταξη (3 ψήφοι)
ΤΩ ΜΑΘΕΙΜΑ | ΚΡΙΤΙΚΗ

ΤΩ ΜΑΘΕΙΜΑ | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Ο Δημήτρης Κομνηνός σκηνοθετεί την παράσταση σε μια απόλυτα ρεαλιστική βάση, τη φέρνει στο τώρα κι επιχειρεί να προσαρμόσει τη διαχρονικότητα των νοημάτων του Ιονέσκο, σε ενεστώτα χρόνο και να αναδείξει σύγχρονα προβλήματα και δυσλειτουργίες.

  • 5.0/5 κατάταξη (2 ψήφοι)