• BUZZ
  • Κριτική Onlytheater

Κριτική Onlytheater

ΜΙΛΑΜΕ ΑΥΡΙΟ | ΚΡΙΤΙΚΗ

ΜΙΛΑΜΕ ΑΥΡΙΟ | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  • Ένα πρωτότυπο ηχητικό ημερολόγιο 200 ημερών καραντίνας σε σκηνοθεσία Λητώς Τριανταφυλλίδου.

  • 5.0/5 κατάταξη (5 ψήφοι)
ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΝΤΖΙ | ΚΡΙΤΙΚΗ

ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΝΤΖΙ | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  • Μία έντιμη, εύρυθμη, φροντισμένη δουλειά συνόλου με αισθητική, καλοχτισμένες ερμηνείες και διαχρονικά μηνύματα!

  • 5.0/5 κατάταξη (4 ψήφοι)
CHICAGO | ΚΡΙΤΙΚΗ

CHICAGO | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  • Το Chicago είναι μία χορταστική ακουστική και οπτική πανδαισία με σκοτεινή υπόθεση και αξιόλογες ερμηνείες.

  • 5.0/5 κατάταξη (5 ψήφοι)
Η ΣΙΝΕ-ΠΑΡΜΕΝΗ | ΚΡΙΤΙΚΗ

Η ΣΙΝΕ-ΠΑΡΜΕΝΗ | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Παναγιώτης Κολέλης
  • Η ξεχωριστή παράσταση  συνδυάζει αρμονικά και πρωτότυπα, κάτι από θέατρο σκιών, παντομίμα και παιδικό παραμύθι.

  • 5.0/5 κατάταξη (2 ψήφοι)
ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ

ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  • Η Λίλλυ Μελεμέ πλάθει μία σφριγηλή, up-to-date θεατρική συνθήκη, υπακούοντας στον κλασικό χαρακτήρα της ανυπέρβλητης ιστορίας.

  • 5.0/5 κατάταξη (4 ψήφοι)
ΤΟ ΒΡΑΚΙ | ΚΡΙΤΙΚΗ

ΤΟ ΒΡΑΚΙ | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  • Ευφάνταστη, καλοδουλεμένη και συνάμα ξεκαρδιστική η θεατρική συνθήκη, που κατορθώνει να ρίξει μαζί με το βρακί της Λουίζε  Μάσκε και το προσωπείο μιας ολόκληρης κοινωνίας.  

  • 5.0/5 κατάταξη (4 ψήφοι)
LEOPOLD Ή ΚΟΒΟΝΤΑΣ ΤΑ ΔΑΚΤΥΛΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ

LEOPOLD Ή ΚΟΒΟΝΤΑΣ ΤΑ ΔΑΚΤΥΛΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  • Το κείμενο ευτυχεί σκηνοθετικά και ερμηνευτικά σε μία παράσταση, In-yer-face Theater, που σε αρπάζει από το λαιμό και σε ταρακουνά μέχρι να αντιληφθείς το μήνυμα, χωρίς ανάσα.

  • 5.0/5 κατάταξη (6 ψήφοι)
Ο ΑΛΛΟΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ

Ο ΑΛΛΟΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Παναγιώτης Κολέλης
  • Η παράσταση αντανακλά τις ταλαντώσεις των ανθρώπινων σχέσεων, που αποτελούν «μία δημιουργία αδιάκοπα ανολοκλήρωτη και πάντα απειλούμενη», όπως έλεγε ο Γάλλος δημοσιογράφος, Ζ. Κ. Γκιγεμπό.

  • 5.0/5 κατάταξη (2 ψήφοι)
Ο ΓΙΟΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ

Ο ΓΙΟΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  • Η παράσταση ολοκληρώνει το πορτρέτο των οικογενειακών ρόλων με τρόπο εποικοδομητικό, δικαιώνοντας τη σπουδαιότητα αυτής της θεατρικής συνθήκης.

  • 5.0/5 κατάταξη (5 ψήφοι)
ΑΜΛΕΤ | ΚΡΙΤΙΚΗ

ΑΜΛΕΤ | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  • Η σκηνοθεσία χαράζει τα δικά της ευφάνταστα σημεία πάνω στο αμλετικό παλίμψηστο. Αναζωογονεί την κλασική θεατρική φόρμα και γεφυρώνει το παρελθόν με το παρόν.

  • 5.0/5 κατάταξη (4 ψήφοι)