• BUZZ
  • Κριτική Onlytheater

Κριτική Onlytheater

ΕΛΕΦΑΣ & ΤΟΣΟ ΚΟΝΤΑ. ΚΡΙΤΙΚΗ

ΕΛΕΦΑΣ & ΤΟΣΟ ΚΟΝΤΑ. ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Γιώργος Χριστόπουλος
  • Μια ερμηνευτική ομάδα συντονισμένη, δουλεμένη, και με χαρακτηριστική σκηνική άνεση και χημεία.

  • 5.0/5 κατάταξη (3 ψήφοι)
'FOOTBALL - ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ' - ΚΡΙΤΙΚΗ

'FOOTBALL - ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ' - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Γιώργος Χριστόπουλος
  • Η ερμηνεία του Σ. Πολυζωίδη, δυναμική, έντονη, παθιασμένη, σχεδόν εξουθενωτική, ζωντανεύει έναν ήρωα διαχρονικό, αλλά τόσο κοντά στην καθημερινότητά μας.

  • 4.3/5 κατάταξη (6 ψήφοι)
VINCENT - ΑΙΜΑ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ - ΚΡΙΤΙΚΗ

VINCENT - ΑΙΜΑ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Γιώργος Χριστόπουλος
  • Η σκηνοθεσία επεχείρησε να διεισδύσει στο βάθος της ψυχοσύνθεσης των πρωταγωνιστών και να επικοινωνήσει τα αδιέξοδα και τα στεγανά της ελλιπούς σημερινής ανθρώπινης επαφής.

  • 4.2/5 κατάταξη (5 ψήφοι)
ΤΑ ΔΑΣΗ ΣΤΑ ΓΟΝΑΤΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΤΑ ΔΑΣΗ ΣΤΑ ΓΟΝΑΤΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Νέα
  • Συντάκτης: Γιώργος Χριστόπουλος
  • Μία παράσταση ενός κειμένου σκοτεινά ποιητικού, με πολλαπλά νοήματα και έντονους συμβολισμούς, που προκαλούν τη δημιουργική φαντασία του θεατή.

  • 3.7/5 κατάταξη (3 ψήφοι)
ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Γιώργος Χριστόπουλος
  • Γρήγορος ρυθμός, σκληρή και αιχμηρή γλώσσα, πικρό χιούμορ, αλλά και πηγαίο συναίσθημα κινούν τα νήματα της ροής του έργου.

  • 4.0/5 κατάταξη (5 ψήφοι)
Η ΓΙΔΑ Ή ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΒΙΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

Η ΓΙΔΑ Ή ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΒΙΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Γιώργος Χριστόπουλος
  • Η σκηνοθεσία ανέδειξε τα βαθύτερα νοήματα του κειμένου, συνδυάζοντας χιούμορ, ρεαλισμό, αμφισβήτηση, αλλά και μια τρυφερότητα για την παραδοσιακή δομή των ανθρώπινων σχέσεων.

  • 4.0/5 κατάταξη (4 ψήφοι)
Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ

Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Γιώργος Χριστόπουλος
  • Η παράσταση θίγει και σατιρίζει εκ των έσω το θέατρο, το παρασκήνιό του και τους ηθοποιούς και το πόσο ευάλωτη μπορεί να γίνει η προσωπική τους ζωή.

  • 4.0/5 κατάταξη (4 ψήφοι)
ΦΥΛΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΦΥΛΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Γιώργος Χριστόπουλος
  • Η έξυπνη σκηνοθετική προσέγγιση κρατά εξαιρετικά τις ισορροπίες ανάμεσα στο λόγο και την εικόνα.

  • 4.0/5 κατάταξη (4 ψήφοι)
ΟΙ ΜΑΓΙΣΣΕΣ ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΟΙ ΜΑΓΙΣΣΕΣ ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Γιώργος Χριστόπουλος
  • Τη θεατρική διασκευή του πολύ γνωστού βιβλίου της Μάρας Μεϊμαρίδη "Οι Μάγισσες της Σμύρνης" σκηνοθέτησε στη σκηνή του Παλλάς ο Σταμάτης Φασουλής. Το πρώτο αυτό βιβλίο της συγγραφέως που εκδόθηκε το 2002, έγινε best seller, ενώ μεταφέρθηκε με επιτυχία και στην τηλεόραση το 2005 από τον Κώστα Κουτσομύτη.

  • 0.0/5 κατάταξη (0 ψήφοι)
ΚΘΒΕ ( Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΥ & ΠΟΙΟΣ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟ ΣΚΥΛΟ ΤΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ)-ΚΡΙΤΙΚΗ

ΚΘΒΕ ( Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΥ & ΠΟΙΟΣ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟ ΣΚΥΛΟ ΤΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ)-ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Γιώργος Χριστόπουλος
  • Το εμβληματικό παιδικό μυθιστόρημα αποδόθηκε με τρόπο που διατήρησε την ουσία, το λυρισμό και το συναίσθημά του, ενώ στη σκηνή των Λαζαριστών, η παράσταση απέδωσε με σαφήνεια τα νοήματα και τους χυμούς του κειμένου.

  • 4.2/5 κατάταξη (5 ψήφοι)