Κριτική Onlytheater
«ΤΟ ΠΕΜΠΤΟ ΒΗΜΑ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Το δίδυμο είναι απολαυστικό σε κάθε βήμα με αναμφισβήτητη χημεία. Καθώς η σχέση τους εξελίσσεται, διασφαλίζεται η κωμική ταυτότητα του έργου.
«ΑΡΩΜΑ ΓΥΝΑΙΚΑΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η παράσταση είναι ισορροπημένη και καλαίσθητη με χιούμορ και συγκίνηση. Μολονότι πλατειάζει σε ορισμένα σημεία, δεν επηρεάζει το θετικό της πρόσημο
«ΕΞΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΧΟΡΟΥ ΣΕ ΕΞΙ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η Ρένη Πιττακή και ο Κώστας Βασαρδάνης δομούν με στέρεα κι αποφασιστικά βήματα τη χορογραφία μιας αληθινής ανθρώπινης επαφής.
«INTRA MUROS» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένα σύγχρονο έργο, που πατάει στις εύθραστες ανθρώπινες σχέσεις εξερευνώντας τις ζωές δύο κρατουμένων και την αλληλεπίδρασή τους κατά τη διάρκεια ενός μαθήματος υποκριτικής.
«MISERY» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η παράσταση είναι ένα σχόλιο για τις εμμονές, τις σκοτεινές επιθυμίες, την εξουσία και την ανάγκη για δημιουργία.
«Η ΦΑΛΑΙΝΑ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Π. Δαδακαρίδης πήρε το ρίσκο να σκηνοθετήσει και να κρατήσει τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Έστησε μία ανθρώπινη «φέτα ζωής», ζυμωμένη με ενσυναίσθηση, ευαισθησία και χιούμορ.
«ΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΗ ΒΙΡΤΖΙΝΙΑ ΓΟΥΛΦ;» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια παράσταση κλασικότροπη που δεν καταβυθίστηκε στον οργιώδη κόσμο του Άλμπι και δεν προσέφερε κάτι σπουδαίο, εντέλει.
«ΤΖΟΝΙ ΜΠΛΕ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Τσουρής σκιαγραφεί αδρά τις ζωές που στριμώχνονται στα νεοελληνικά διαμερίσματα και τις πυροδοτεί στην πιο βίαιη εκδοχή τους.
«ANNIE» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένα ζωντανό παραμύθι που ζεσταίνει την ψυχή μικρών και μεγάλων με τη χαρά, την ελπίδα και την αισιοδοξία του.
«ΟΙ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΙ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η αγάπη πληγώνει -κυριολεκτικά- στο έργο του Σαμ Σέπαρντ, το οποίο δεν βρήκε πραγματικά τον εαυτό του, αφήνοντας ανοιχτή την πληγή.










