• BUZZ
  • Κριτική Onlytheater

Κριτική Onlytheater

ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΓΚΟΝΤΟ | ΚΡΙΤΙΚΗ

ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΓΚΟΝΤΟ | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  • Ο θίασος, υποκριτικά ώριμος και αφοσιωμένος, σωματοποιεί τον λόγο και την έκφραση με τρόπο ακριβή. Τέσσερις άνδρες ηθοποιοί, χάρμα οφθαλμών, αποδίδουν τα μέγιστα στο μπεκετικό αριστούργημα.

  • 5.0/5 κατάταξη (3 ψήφοι)
ΡΙΧΑΡΔΟΣ Β' - ΤΟ ΡΕΚΒΙΕΜ ΕΝΟΣ ΒΑΣΙΛΙΑ | ΚΡΙΤΙΚΗ

ΡΙΧΑΡΔΟΣ Β' - ΤΟ ΡΕΚΒΙΕΜ ΕΝΟΣ ΒΑΣΙΛΙΑ | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  • Η παράσταση ξεχωρίζει για τη σύλληψη της ιδέας, την ευφυή υλοποίησή της και την άψογη αισθητική της.

  • 5.0/5 κατάταξη (4 ψήφοι)
ΒΑΚΧΕΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ

ΒΑΚΧΕΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  • Οι «ΒΑΚΧΕΣ» είναι ένα εξαιρετικό παίγνιο εξουσίας με πολλές παραδοξότητες, έναν εκδικητή θεό, ένα αμφίσημο μίασμα, γέλιο υπεροχής και γέλιο εκδίκησης.

  • 4.3/5 κατάταξη (4 ψήφοι)
ΔΑΦΝΕΣ ΚΑΙ ΠΙΚΡΟΔΑΦΝΕΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ

ΔΑΦΝΕΣ ΚΑΙ ΠΙΚΡΟΔΑΦΝΕΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  • Ένα πραγματικά δυνατό θέατρο-καθρέφτης, μία θεατρική πράξη που μας φέρνει αντιμέτωπους με τους ίδιους μας τους εαυτούς.

  • 5.0/5 κατάταξη (5 ψήφοι)
ΟΙΔΙΠΟΥΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ

ΟΙΔΙΠΟΥΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  • Ο ΟΙΔΙΠΟΥΣ είναι μια χειροποίητη, μυστικιστική σκηνική σύνθεση-πρόταση του σκηνοθέτη, έντονης ποιητικής και ενεργειακά ψυχογραφικής ατμόσφαιρας

  • 5.0/5 κατάταξη (7 ψήφοι)
ΕΝΑ ΜΩΡΟ ΓΙΑ ΤΡΕΙΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ

ΕΝΑ ΜΩΡΟ ΓΙΑ ΤΡΕΙΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  • Ο Παύλος  Χαϊκάλης, ο Κώστας Αποστολάκης και ο Γιάννης Δρακόπουλος αποτελούν ένα απολαυστικό, υποκριτικό, πρωταγωνιστικό τρίο.

  • 5.0/5 κατάταξη (6 ψήφοι)
ART | ΚΡΙΤΙΚΗ

ART | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  • Το «ART» είναι ένα καλοδουλεμένο θεατρικό προϊόν για τη διαφορετικότητα της ανθρώπινης φύσης με νεύρο, αισθητική, ευφυές χιούμορ, δυναμική και άρτιες ερμηνείες.

  • 5.0/5 κατάταξη (6 ψήφοι)
ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΜΟΥ ΔΙΑΖΥΓΙΟ | ΚΡΙΤΙΚΗ

ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΜΟΥ ΔΙΑΖΥΓΙΟ | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  • Η πρωταγωνίστρια έπλασε απολαυστικά και συγκινητικά τον ψυχισμό της μοναχικής γυναίκας, η οποία δεν σταματά να διεκδικεί το δικαίωμα στο όνειρο και την ευτυχία.

  • 5.0/5 κατάταξη (6 ψήφοι)
ΜΙΛΑΜΕ ΑΥΡΙΟ | ΚΡΙΤΙΚΗ

ΜΙΛΑΜΕ ΑΥΡΙΟ | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  • Ένα πρωτότυπο ηχητικό ημερολόγιο 200 ημερών καραντίνας σε σκηνοθεσία Λητώς Τριανταφυλλίδου.

  • 5.0/5 κατάταξη (8 ψήφοι)
ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΝΤΖΙ | ΚΡΙΤΙΚΗ

ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΝΤΖΙ | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  • Μία έντιμη, εύρυθμη, φροντισμένη δουλειά συνόλου με αισθητική, καλοχτισμένες ερμηνείες και διαχρονικά μηνύματα!

  • 5.0/5 κατάταξη (7 ψήφοι)