Κριτική Onlytheater
TAPE | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Είδαμε την ακριβή εικόνα των προσωπικών αντικατοπτρισμών, αδιεξόδων και αμφιβολιών, που όχι μόνο χαρακτηρίζουν ζωές, αλλά και καθορίζουν επόμενα βήματα, πράξεις και γεγονότα.
ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Οι ηθοποιοί Κωνσταντίνος Γιαννακόπουλος, Ινώ Μενεγάκη και Χριστέλα Γκιζέλη είναι πειθαρχημένοι και αριστοτεχνικά σμιλεμένοι στην παραμικρή λεπτομέρεια.
ΑΕΡΑΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο «Αέρας» του Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη είναι παράσταση μπιμπελό που γοητεύει με την ανάλαφρη οπτική του.
ΜΗΔΕΙΑ, ΤΟΥ ΜΠΟΣΤ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Αυτή η Μήδεια είναι μεστή, αιχμηρή, σπιρτόζα, μα κυρίως άμεση και διαχρονική.
ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΕΓΚΛΗΜΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο γρίφος πολυσχιδής και ανατρεπτικός, μ΄ένα φινάλε προκλητικά αλληγορικό, πάνω στην ανθρώπινη φύση και την ηθική της.
ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΜΠΕΡΝΑΡΝΤΑ ΑΛΜΠΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένα από τα κλασσικότερα έργα του Λόρκα, σε μια φλαμένκο εκδοχή, όπου η μουσική, ο χορός και τα σώματα αντικατέστησαν επιτυχημένα τα λόγια.
ΟΙ ΦΑΛΑΙΝΕΣ ΤΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η ιστορία δεν έχει απρόοπτα και ανατροπές, αλλά μια ανθρώπινη προσέγγιση που βασίζεται στο συναίσθημα, το οποίο ερεθίζει χωρίς να εκβιάζει.
ΈΝΑΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Οι συγκρούσεις των χαρακτήρων είναι συνεχείς και συχνά αμείλικτες ενώ η ροή της ενδιαφέρουσας ιστορίας έχει μέτρο και ισορροπία.
Ο ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
H σκηνοθετική προσέγγιση πρόσθεσε στο έργο ζωντάνια, αυτοσχεδιασμό, μια έξτρα κωμική νότα, γρήγορο ρυθμό, σε μια φρέσκια και σύγχρονη εκδοχή.
ΤΩ ΜΑΘΕΙΜΑ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Δημήτρης Κομνηνός σκηνοθετεί την παράσταση σε μια απόλυτα ρεαλιστική βάση, τη φέρνει στο τώρα κι επιχειρεί να προσαρμόσει τη διαχρονικότητα των νοημάτων του Ιονέσκο, σε ενεστώτα χρόνο και να αναδείξει σύγχρονα προβλήματα και δυσλειτουργίες.