Κριτική Onlytheater
«ΑΓΡΙΟΣ ΣΠΟΡΟΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ερμηνείες ατόφιες, ολοκληρωμένες, άμεσες, φυσικές, που συνταράσσουν το μέσα μας, δικαιώνοντας την απήχηση του κειμένου και τη σπουδαιότητα της θεατρικής πράξης.
«ΚΕΪΚ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μία αλλοπαρμένη συγγραφέας ροζ ιστοριών, ένας ευέξαπτος «macho» νεαρός, ένας βιοπαλαιστής μετανάστης κι ένα ...κέικ.
«CANCEL» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Το έργο του David Ireland, με την κοφτερά περίτεχνη γραφή, έχει πολλά να πει για τον μισογυνισμό, τον πολιτισμό, τον εθνικισμό, την ταυτότητα και τα στερεότυπα.
«ΦΙΛΟΚΤΗΤΗΣ» (ΓΙΑΝΝΗ ΡΙΤΣΟΥ) | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Αν το έργο του Σοφοκλή είναι μια ιστορία πόνου και απάτης, τότε ο μονόλογος του Ρίτσου προσθέτει μια νέα διάσταση στη σύγχρονη πρόσληψη του μύθου.
«ΒΙΚΤΟΡ Ή ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Το έργο χλευάζει την κοινωνική αναισχυντία, την ανηθικότητα, τον κούφιο πατριωτισμό, την υποκρισία, και την αβάσταχτη ηλιθιότητα των «μεγάλων».
«RELIC» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Το έργο είναι ανοιχτό, δεν πιστεύει σε συμβολισμούς και επεξηγήσεις. Τολμάει και υλοποιεί οργιαστικά.
«ΦΙΛΟΚΤΗΤΗΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο πρωταγωνιστής και σκηνοθέτης ψυχογράφησε με αληθοφάνεια τον εσωτερικό σπαραγμό ενός βασανισμένου ανθρώπου, απελπισμένου αλλά και περήφανου.
«ΑΝΤΙΓΟΝΗ» | ΚΡΙΤΙΚΗ (09/2025)
-
Η «Αντιγόνη» της Λένας Παπαληγούρα διαγράφεται με ευαισθησία, μέτρο και εσωτερικό παλμό, κρατώντας καθάριο τον τραγικό τόνο.
«Ο ΟΡΚΟΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η παράσταση του Ουαζντί Μουαουάντ, βασίστηκε σε μία ωραία ιδέα που όμως παρέμεινε μετέωρη στην υλοποίησή της.
«ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑΣ 18» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένα πολύτιμο αντίδοτο στη σιωπή, στη λήθη. Μια σπουδαία θεατρική παρακαταθήκη, ένα πραγματικά δυνατό θέατρο-καθρέφτης!