• BUZZ
  • Κριτική Onlytheater

Κριτική Onlytheater

GIRLS AND BOYS | ΚΡΙΤΙΚΗ

GIRLS AND BOYS | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Γιώργος Χριστόπουλος
  • Μια παράσταση ενός έργου σύγχρονου κι επίκαιρου, που μιλάει για τη σχέση των δύο φύλων, τη δυναμική, τον μετέπειτα εκφυλισμό της και το πως μέσα της, μπορεί να επωάζεται η βία.

  • 4.3/5 κατάταξη (9 ψήφοι)
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ | ΚΡΙΤΙΚΗ

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Γιώργος Χριστόπουλος
  • Η ερμηνευτική ομάδα κατέθεσε απλόχερα το ταλέντο της, δημιούργησε έναν καλοκουρδισμένο βιβλικό χορό, με τη μουσική και την κίνηση να συμπληρώνουν δημιουργικά τη σκηνοθετική οπτική.

  • 4.3/5 κατάταξη (6 ψήφοι)
ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΕΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ | ΚΡΙΤΙΚΗ

ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΕΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Γιώργος Χριστόπουλος
  • Η σκηνοθετική οπτική της παράστασης, είχε αισθητική, μια δημιουργικά ερευνητική διάθεση, αλλά και μια εσωτερική ευαισθησία στον χειρισμό των "ηρώων" της.

  • 4.2/5 κατάταξη (5 ψήφοι)
ΝΕΦΕΛΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΝΕΦΕΛΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Γιώργος Χριστόπουλος
  • Οι ερμηνείες ανισοβαρείς, καθώς είδα κάποιες που κυμάνθηκαν σε πολύ καλό επίπεδο, ενώ άλλες δεν απέφυγαν τη μετριότητα.

  • 3.7/5 κατάταξη (3 ψήφοι)
ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΑΘ' ΟΔΟΝ, ΘΕΑΤΡΟ EXPRESS - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΑΘ' ΟΔΟΝ, ΘΕΑΤΡΟ EXPRESS - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Γιώργος Χριστόπουλος
  • Σύντομα, χαριτωμένα σκετσάκια, βασισμένα σε κείμενα ενός -σχετικά άγνωστου- Αθηναίου ευθυμογράφου των αρχών του 20ού αιώνα, από έναν θίασο με μπρίο, κέφι και καλή διάθεση.

  • 4.0/5 κατάταξη (4 ψήφοι)
ΜΗΔΕΙΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΜΗΔΕΙΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Γιώργος Χριστόπουλος
  • Η σκηνοθετική οπτική είχε μέτρο και ισορροπία, αποφεύγοντας τις υπερβολές και κλιμάκωσε σωστά τη σύγκρουση των δύο πρωταγωνιστικών ηρώων.

  • 4.7/5 κατάταξη (6 ψήφοι)
ΔΑΦΝΙΣ ΚΑΙ ΧΛΟΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΔΑΦΝΙΣ ΚΑΙ ΧΛΟΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Γιώργος Χριστόπουλος
  • Μια χαριτωμένη εκδοχή του κλασσικού βουκολικού δράματος της ελληνικής μυθιστοριογραφίας, που διατήρησε σε σημαντικό βαθμό τους χυμούς και τη ραχοκοκκαλιά του μύθου.

  • 5.0/5 κατάταξη (4 ψήφοι)
ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΔΕΣΜΩΤΗΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΔΕΣΜΩΤΗΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Γιώργος Χριστόπουλος
  • Μία παράσταση που βασίστηκε στα διαχρονικά μηνύματα του έργου, τη δύναμη της εξουσίας και την εναντίωση στις αδικίες που προκαλεί.

  • 5.0/5 κατάταξη (3 ψήφοι)
ΔΑΝΑΪΔΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΔΑΝΑΪΔΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Γιώργος Χριστόπουλος
  • Η σκηνοθετική οπτική του εγχειρήματος ήταν ρεαλιστική και βασίστηκε στη σύγκρουση της αγάπης με τη δυναμική της εξουσίας, της διαχρονικής πάλης της φωτεινής με τη σκοτεινή πλευρά της ανθρώπινης φύσης.

  • 5.0/5 κατάταξη (3 ψήφοι)
ΗΛΕΚΤΡΑ/ΟΡΕΣΤΗΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΗΛΕΚΤΡΑ/ΟΡΕΣΤΗΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Γιώργος Χριστόπουλος
  • Στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου, παρακολούθησα μια παράσταση που προέκυψε από την επιτυχημένη σύνθεση δύο κορυφαίων έργων του Ευριπίδη, με αλληλουχία γεγονότων και νοημάτων, χωρίς να χαθεί τίποτα από την ουσία των αρχικών κειμένων. 

  • 5.0/5 κατάταξη (2 ψήφοι)