• BUZZ
  • Κριτική Onlytheater

Κριτική Onlytheater

ΗΛΕΚΤΡΑ/ΟΡΕΣΤΗΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΗΛΕΚΤΡΑ/ΟΡΕΣΤΗΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Γιώργος Χριστόπουλος
  • Στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου, παρακολούθησα μια παράσταση που προέκυψε από την επιτυχημένη σύνθεση δύο κορυφαίων έργων του Ευριπίδη, με αλληλουχία γεγονότων και νοημάτων, χωρίς να χαθεί τίποτα από την ουσία των αρχικών κειμένων. 

  • 5.0/5 rating 1 vote
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ Η ΕΝ ΑΥΛΙΔΙ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ Η ΕΝ ΑΥΛΙΔΙ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Γιώργος Χριστόπουλος
  • Κάποιες σκηνές θα μπορούσαν να είναι πιο σύντομες, κάτι που θα εξυπηρετούσε και τη γενικότερη χρονική οικονομία του εγχειρήματος.

  • 5.0/5 κατάταξη (3 ψήφοι)
ΟΙΔΙΠΟΥΣ ΤΥΡΑΝΝΟΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΟΙΔΙΠΟΥΣ ΤΥΡΑΝΝΟΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Γιώργος Χριστόπουλος
  • Η σκηνοθεσία δε χρειάστηκε τρικ και υπερβολές, για να καταθέσει την πρότασή της, αλλά βασίστηκε στη δυναμική του έργου, την καθαρή και στοχευμένη της ματιά και τις μεστές και καλοδουλεμένες ερμηνείες των ηθοποιών.

  • 5.0/5 κατάταξη (3 ψήφοι)
ΞΕΝΕΣ ΠΟΡΤΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΞΕΝΕΣ ΠΟΡΤΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Γιώργος Χριστόπουλος
  • Η σκηνοθεσία συντονίστηκε με την ευαίσθητη και ανθρώπινη ροή του λόγου, υπογράμμισε τη λαϊκότητα της ιστορίας, δημιούργησε συναίσθημα κι έδωσε τη δυνατότητα στην ηθοποιό του να ξεδιπλώσει για άλλη μια φορά όλη την έκταση του ταλέντου της, να μας συγκινήσει και να μας προσφέρει μια ιδιαίτερη θεατρική βραδιά.  

  • 5.0/5 κατάταξη (2 ψήφοι)
ΘΕΟΓΟΝΙΑ, ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΓΛΕΝΤΙ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΘΕΟΓΟΝΙΑ, ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΓΛΕΝΤΙ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Γιώργος Χριστόπουλος
  • Η ερμηνευτική ομάδα συμπαγής, δυναμική, είχε κέφι, ζωντάνια και ρυθμό και δημιούργησε ένα σύνολο με ελάχιστα ψεγάδια.

  • 4.7/5 κατάταξη (15 ψήφοι)
ΙΚΕΤΙΔΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΙΚΕΤΙΔΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Γιώργος Χριστόπουλος
  • Η ερμηνευτική ομάδα, δεμένη, αρμονική, έδωσε τον καλύτερό της εαυτό, υποστηρίζοντας εξαιρετικά τη σκηνική απόδοση αυτού του, μάλλον, παραγνωρισμένου αρχαίου κειμένου.

  • 5.0/5 κατάταξη (5 ψήφοι)
ΓΙΑΝΝΟΥΛΑ Η ΚΟΥΛΟΥΡΟΥ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΓΙΑΝΝΟΥΛΑ Η ΚΟΥΛΟΥΡΟΥ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Γιώργος Χριστόπουλος
  • Ο χώρος δε βοήθησε τη ροή της ιστορίας, τουναντίον "έπνιξε" μεγάλο μέρος της ευαισθησίας της.

  • 4.0/5 κατάταξη (4 ψήφοι)
HIMMELWEG - ΚΡΙΤΙΚΗ

HIMMELWEG - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Γιώργος Χριστόπουλος
  • Παράσταση που βασίστηκε σε πραγματική ιστορία, με τη σκηνοθεσία να φωτίζει τη διαχρονικότητά της και να επενδύει στην αφύπνιση της σκέψης του θεατή. Λιτή, ουσιαστική, ανέδειξε την ουσία και τα μηνύματά του.

  • 5.0/5 κατάταξη (5 ψήφοι)
Η ΑΠΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΤΑΣΟΥΛΑΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

Η ΑΠΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΤΑΣΟΥΛΑΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Γιώργος Χριστόπουλος
  • Πρωτότυπη (ανα)παράσταση ενός ερωτικού δράματος του περασμένου αιώνα, σε υπέροχο έμμετρο λόγο, που υποστήριξε τη γνησιότητα και τη λαϊκότητα της ιστορίας που αφηγήθηκε.

  • 5.0/5 κατάταξη (2 ψήφοι)
ΜΕΛΙΣΣΙΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΜΕΛΙΣΣΙΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Γιώργος Χριστόπουλος
  • Η σκηνοθετική οπτική παρά την αρχική στατικότητα και αμηχανία, χειρίστηκε εξαιρετικά τις ανατροπές της εξέλιξης της ιστορίας.

  • 3.0/5 κατάταξη (2 ψήφοι)