Κριτική Onlytheater
«ΜΑΤΩΜΕΝΑ ΧΩΜΑΤΑ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Το κείμενο εξακολουθεί, τόσα χρόνια μετά, να αρθρώνει αλήθειες, κομίζοντας το πανανθρώπινο μήνυμα της αμοιβαίας κατανόησης και του «ποτέ ξανά».
«Η ΠΟΛΗ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Είδα την «Πόλη» να καίγεται παραδομένη στις φλόγες και την παράσταση να εκπληρώνει όλες τις υποσχέσεις της.
«ΑΡΙΖΟΝΑ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Το έργο είναι ένα σύντομο μάθημα για την παράλογη φύση της ανθρώπινης ύπαρξης.
«DESTINY» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Δυο κορίτσια που λαχταρούν τον έρωτα, που θα τα απογειώσει, μέσα σε μια κωμωδία παρεξηγήσεων, που αγγίζει σύγχρονες κοινωνικές συμπεριφορές.
«ΑΣΤΕΡΙΣΜΟΙ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Δύο ηθοποιοί που αποτυπώνουν με λεπτότητα και ευκρίνεια τις εναλλαγές της σχέσης τους. Ένα γοητευτικό ταξίδι από τη ζωή στον θάνατο, με χιούμορ και συγκίνηση.
«ΤΟ ΓΕΥΜΑ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μία γιορτή που καταλήγει σε κτηνωδία, καρέ-καρέ. Δραματική εξέλιξη με ρυθμό και ένταση. Η ανθρώπινη σιωπή επιβλητική, γίνεται ανθρώπινο ουρλιαχτό.
«ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΕΝΑ - Ο ΘΡΥΛΟΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η Σοφία Καψούρου ενδύεται με ευθυβολία, γενναιότητα και σθένος την ηρωίδα της. Μια μητέρα που λάτρεψε τον γιο της, όσο καμία άλλη.
«ΤΟ ΘΕΙΟ ΤΡΑΓΙ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Στο «BIOS» ο Άρης Μπινιάρης επανέρχεται δυναμικά στα πάτρια εδάφη, μετά από δέκα χρόνια, για να αναζητήσει την παλιά του αγάπη και να την κάνει κτήμα του.
«ΤΑΞΙΔΙ ΜΕΓΑΛΗΣ ΜΕΡΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΝΥΧΤΑ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ολέθριες σχέσεις γεμάτες εξομολογήσεις, μυστικά, ψέματα, αποκαλύψεις, εκρήξεις, επιθέσεις αγάπης και μίσους, σε μια ύστατη προσπάθεια επικοινωνίας.
«Η ΜΑΝΑ ΑΥΤΟΥΝΟΥ... ΈΛΛΗ ΖΑΧΟΥ ΤΑΧΤΣΗ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Παράσταση που σε απορροφά, από την αρχή έως το τέλος, χάρη στο καλογραμμένο κείμενο, την υποβλητική σκηνοθετική λιτότητα και την ατόφια ερμηνεία.