Κριτική Onlytheater
«ΜΑΤΩΜΕΝΟΣ ΓΑΜΟΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μία τίμια παράσταση στο Εθνικό Θέατρο που δεν κατάφερε, ωστόσο, να απογειωθεί και να προσφέρει στο κοινό τον πυρετικό, εκρηκτικό λόγο του Λόρκα .
«Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΚΑΙ Η ΚΟΡΗ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένα ανθρώπινο τρίγωνο με πληγωμένες πλευρές, ένα δυνατό ψυχολογικό θρίλερ, με ωραίες ερμηνείες πάνω σε υπαρξιακά ζητήματα.
«ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΔΥΟ ΚΟΣΜΟΥΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Καλοφτιαγμένη παράσταση και μυσταγωγική, που κινείται σε ρυθμούς κλασικής μουσικής και υπερφυσικού.
«ΜΑΡΙΚΑ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η ιέρεια του θεάτρου, Μαρίκα Κοτοπούλη, γέννημα - θρέμμα του σανιδιού, πνεύμα ελεύθερο και ατίθασο, παίρνει σάρκα και οστά, από τη δαιμόνια Νένα Μεντή.
«ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΓΟΥΟΡΕΝ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η πρωταγωνίστρια κινείται με τον αέρα και τη γοητεία που απαιτεί το επάγγελμα της «Κυρίας Γουόρεν», αποφεύγοντας τις μελοδραματικές κορώνες. Η ερμηνεία της είναι αποτέλεσμα ουσιαστικής κατανόησης του ρόλου.
«ΑΜΑΝΤΕΟΥΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Παρόλο που διαθέτει τα εχέγγυα μιας καλοστημένης συνθήκης (έξυπνο σενάριο, πολύ καλούς ηθοποιούς, ζωντανή μουσική), γρήγορα παίρνει διαστάσεις μιας φασαριόζας φάρσας, στα όρια του ενοχλητικού.
«Η ΑΥΛΗ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένας ζωντανός οργανισμός πλημμυρισμένος από καταπληκτική μουσική και χυμώδεις ερμηνείες.
«ΤΑ ΚΟΡΙΤΙΣΙΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Υπάρχει χημεία, σύμπνοια και φαίνεται ότι έχει γίνει ενδελεχής δουλειά.
«ΑΙΝΙΓΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η πορεία αυτοπροσδιορισμού των ηρώων διαγράφεται αριστοτεχνικά από δύο ερμηνευτές, που αλληλεπιδρούν με πάθος και σεβασμό.
«Ο ΚΟΥΡΕΑΣ ΤΗΣ ΣΕΒΙΛΛΗΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος, εύπλαστος, σκηνικά πληθωρικός, πηγαίος, πνευματώδης, κυριαρχεί στο σανίδι, αναδεικνύοντας τις αστείρευτες υποκριτικές του εγγραφές στον χώρο της κωμωδίας.