Κριτική Onlytheater
«ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΓΟΥΟΡΕΝ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η πρωταγωνίστρια κινείται με τον αέρα και τη γοητεία που απαιτεί το επάγγελμα της «Κυρίας Γουόρεν», αποφεύγοντας τις μελοδραματικές κορώνες. Η ερμηνεία της είναι αποτέλεσμα ουσιαστικής κατανόησης του ρόλου.
«ΑΜΑΝΤΕΟΥΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Παρόλο που διαθέτει τα εχέγγυα μιας καλοστημένης συνθήκης (έξυπνο σενάριο, πολύ καλούς ηθοποιούς, ζωντανή μουσική), γρήγορα παίρνει διαστάσεις μιας φασαριόζας φάρσας, στα όρια του ενοχλητικού.
«Η ΑΥΛΗ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένας ζωντανός οργανισμός πλημμυρισμένος από καταπληκτική μουσική και χυμώδεις ερμηνείες.
«ΤΑ ΚΟΡΙΤΙΣΙΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Υπάρχει χημεία, σύμπνοια και φαίνεται ότι έχει γίνει ενδελεχής δουλειά.
«ΑΙΝΙΓΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η πορεία αυτοπροσδιορισμού των ηρώων διαγράφεται αριστοτεχνικά από δύο ερμηνευτές, που αλληλεπιδρούν με πάθος και σεβασμό.
«Ο ΚΟΥΡΕΑΣ ΤΗΣ ΣΕΒΙΛΛΗΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος, εύπλαστος, σκηνικά πληθωρικός, πηγαίος, πνευματώδης, κυριαρχεί στο σανίδι, αναδεικνύοντας τις αστείρευτες υποκριτικές του εγγραφές στον χώρο της κωμωδίας.
«Ο ΚΟΤΖΑΜΠΑΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΣΤΡΟΠΥΡΓΟΥ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η παράσταση στηρίζεται στις ατόφιες ερμηνείες του πολυπληθούς θιάσου, γεμάτες πάθος και λυρισμό.
«Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥ ΜΠΑΚΛΑΒΑ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Δοκιμάστε, χωρίς ενοχές, τον καλύτερο και νοστιμότερο μπακλαβά για τους απαιτητικούς baklava-lovers.
«ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Αξιοπρέπεια γεμάτη απελπισία, σημαδεύει τα κατάλοιπα των ρημαγμένων υπάρξεων στην ερημιά ενός παιχνιδιού που τελειώνει.
«ΜΙΑ ΓΕΡΜΑΝΙΔΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο μονόλογος αυτός, αποδεικνύει περίτρανα ότι ο φασισμός ελλοχεύει παντού και πάντα. Αρκεί μια μικρή χαραμάδα για να ξαναγεννηθεί από τις στάχτες του.