Κριτική Onlytheater
«ΤΟ ΑΚΡΩΤΗΡΙ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Το παρελθόν συγκρούεται διαρκώς με το παρόν, αλλά η ελπίδα, τελικά, θα λάμψει και το ταξίδι θα αποδειχθεί το πιο πολύτιμο δώρο ζωής.
«Η ΑΛΛΗ ΣΤΕΛΛΑ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η Μαριάννα Πολυχρονίδη, πληθωρική με βαθιά τρυφερότητα, τρομερό δυναμισμό και φωνητικές αρετές, μπαίνει στο μεδούλι της ηρωίδας της. Λάμπει στη σκηνή.
«ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΓΚΟΝΤΟ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο έμπειρος Θωμάς Μοσχόπουλος, απέδειξε ότι μπορεί να αφουγκραστεί την κωμικοτραγική ποιότητα του Γκοντό, στηριζόμενος στον ελλειπτικό λόγο, το χιούμορ, τον παραλογισμό, την ελπίδα και την ακριβή σωματική διάδραση των πρωταγωνιστικών ντουέτων.
«ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ ΝΤΡΙΜΙΝ, 20 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ευθύβολος ο «Ντίνος» του Αλέξανδρου Μπουρδούμη και αφοπλιστικά πηγαίος ο «Άρης» του Σταύρου Καραγιάννη.
«LINDA» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η πρωταγωνίστρια είναι η αυτοδημιούργητη, οραματίστρια ηρωίδα, που αγωνίζεται να είναι «ορατή», παλεύοντας ταυτόχρονα να ξεπεράσει τις δικές της αδυναμίες και εμμονές με τη νεότητα και την ομορφιά.
«ΗΤΑΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η αλήθεια έλειψε από την κλασικότροπη παράσταση του Γ. Νανούρη, η οποία μπλέχτηκε στα δίχτυα ενός μελοδραματικού οικογενειακού δράματος, χωρίς να εμβαθύνει στην ουσία της ιστορίας.
«PRIMA FACIE» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Θέλει κότσια να υψώσεις φωνή σε έναν κόσμο πλασμένο από άνδρες για άνδρες. Και η Λένα Παπαληγούρα αποδεικνύεται γερή παίκτρια!
«BLUE TRAIN» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Το BLUE TRAIN δεν μιλάει μόνο στην ΛΟΑΤ+ κοινότητα, αλλά και σε όσους θέλουν πραγματικά να ακούσουν την αλήθεια, ανεξαρτήτως φύλου και ταυτότητας.
«Η ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΚΟΛΑΣΗΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Γιώργος Γλάστρας είναι καίριος στον διττό του ρόλο ως «Ροντέν» και «Τζιοβάνι». Η Χριστίνα Μαξούρη, άμεση, ως «Φραντζέσκα», με συναίσθημα μετρημένο στον πόντο.
«ΔΙΑΔΡΟΜΟΣ 2» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Κείμενο προφητικό, που σκιαγραφεί τη μεθοδευμένη πορεία της παγκοσμιοποιημένης ανθρωπότητας, που πεζοπορεί παροξυσμικά σε έναν διάδρομο γυμναστηρίου στα όρια της εξόντωσης.