• BUZZ
  • Κριτική Onlytheater

Κριτική Onlytheater

Ο ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ

Ο ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • H σκηνοθετική προσέγγιση πρόσθεσε στο έργο ζωντάνια, αυτοσχεδιασμό, μια έξτρα κωμική νότα, γρήγορο ρυθμό, σε μια φρέσκια και σύγχρονη εκδοχή.

  • 4.3/5 κατάταξη (4 ψήφοι)
ΤΩ ΜΑΘΕΙΜΑ | ΚΡΙΤΙΚΗ

ΤΩ ΜΑΘΕΙΜΑ | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Ο Δημήτρης Κομνηνός σκηνοθετεί την παράσταση σε μια απόλυτα ρεαλιστική βάση, τη φέρνει στο τώρα κι επιχειρεί να προσαρμόσει τη διαχρονικότητα των νοημάτων του Ιονέσκο, σε ενεστώτα χρόνο και να αναδείξει σύγχρονα προβλήματα και δυσλειτουργίες.

  • 4.0/5 κατάταξη (3 ψήφοι)
ΠΑΤΕΡΑΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ

ΠΑΤΕΡΑΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Οι ηθοποιοί υποστήριξαν με τις ερμηνείες τους το ακραίο των αδυναμιών και του εσωτερικού χάους των χαρακτήρων που υποδύθηκαν, καταθέτοντας ψυχή και ενέργεια στη σκηνή.

  • 5.0/5 κατάταξη (4 ψήφοι)
Ο ΘΕΙΟΣ ΒΑΝΙΑΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ

Ο ΘΕΙΟΣ ΒΑΝΙΑΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Η ουσία του έργου και οι προβληματισμοί του, διατηρούνται στην ολότητά τους και υποστηρίζεται με εμφατικό τρόπο η διαχρονικότητα του έργου και η ύπαρξή του στο σήμερα, χωρίς υπερβολές και μελοδραματισμούς.  

  • 5.0/5 κατάταξη (3 ψήφοι)
GIRLS AND BOYS | ΚΡΙΤΙΚΗ

GIRLS AND BOYS | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Μια παράσταση ενός έργου σύγχρονου κι επίκαιρου, που μιλάει για τη σχέση των δύο φύλων, τη δυναμική, τον μετέπειτα εκφυλισμό της και το πως μέσα της, μπορεί να επωάζεται η βία.

  • 4.5/5 κατάταξη (12 ψήφοι)
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ | ΚΡΙΤΙΚΗ

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Η ερμηνευτική ομάδα κατέθεσε απλόχερα το ταλέντο της, δημιούργησε έναν καλοκουρδισμένο βιβλικό χορό, με τη μουσική και την κίνηση να συμπληρώνουν δημιουργικά τη σκηνοθετική οπτική.

  • 4.3/5 κατάταξη (8 ψήφοι)
ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΕΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ | ΚΡΙΤΙΚΗ

ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΕΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Η σκηνοθετική οπτική της παράστασης, είχε αισθητική, μια δημιουργικά ερευνητική διάθεση, αλλά και μια εσωτερική ευαισθησία στον χειρισμό των "ηρώων" της.

  • 4.2/5 κατάταξη (5 ψήφοι)
ΝΕΦΕΛΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΝΕΦΕΛΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Οι ερμηνείες ανισοβαρείς, καθώς είδα κάποιες που κυμάνθηκαν σε πολύ καλό επίπεδο, ενώ άλλες δεν απέφυγαν τη μετριότητα.

  • 4.2/5 κατάταξη (5 ψήφοι)
ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΑΘ' ΟΔΟΝ, ΘΕΑΤΡΟ EXPRESS - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΑΘ' ΟΔΟΝ, ΘΕΑΤΡΟ EXPRESS - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Σύντομα, χαριτωμένα σκετσάκια, βασισμένα σε κείμενα ενός -σχετικά άγνωστου- Αθηναίου ευθυμογράφου των αρχών του 20ού αιώνα, από έναν θίασο με μπρίο, κέφι και καλή διάθεση.

  • 4.0/5 κατάταξη (4 ψήφοι)
ΜΗΔΕΙΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΜΗΔΕΙΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Η σκηνοθετική οπτική είχε μέτρο και ισορροπία, αποφεύγοντας τις υπερβολές και κλιμάκωσε σωστά τη σύγκρουση των δύο πρωταγωνιστικών ηρώων.

  • 4.7/5 κατάταξη (6 ψήφοι)