Κριτική Onlytheater
«JANE» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η χημεία των πρωταγωνιστών είναι κατεκτημένη και αδιαπραγμάτευτη. Οι υποκριτικές τους ικανότητες αδιαμφισβήτητες. Σαν να έχουν ξεπηδήσει από τις σελίδες της Μπροντέ!
«ΣΥΡΑΝΟ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένας ύμνος για την αξιοπρέπεια, τη γενναιότητα, το πνεύμα, την αυταπάρνηση και την ανιδιοτελή αγάπη. Δε βίωσα τίποτα από όλα αυτά, προς μεγάλη μου λύπη.
«ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Κείμενο σκληρό, αλληγορικό, παραληρηματικό, μεθυστικά ποιητικό, για γερά στομάχια και ανοιχτά μυαλά. Σίγουρα θα σε πετύχει κάπου…
«ΓΙΟΣΙΡΟΥ ΓΙΑΜΑΓΚΟΥΣΙ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μία καλοκουρδισμένη γλυκόπικρη ρεαλιστική αλληγορία για κάθε μορφή κακοποιητικής βίας, με θετικό πρόσημο.
«ΟΙ ΤΣΕΝΤΣΙ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια αιματοβαμμένη ιστορία που αγγίζει το σήμερα και μία καλοστημένη παράσταση με θετικό πρόσημο, στο πνεύμα του κειμένου.
«ΤΑ ΠΙΚΡΑ ΔΑΚΡΥΑ ΤΗΣ ΠΕΤΡΑ ΦΟΝ ΚΑΝΤ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η παράσταση δικαίωσε τον συγγραφέα «μιλώντας» για τα ηδονικά παιχνίδια εξουσίας και εξάρτησης, ανάμεσα σε ανθρώπινες πορσελάνες, έτοιμες να σπάσουν ανά πάσα στιγμή.
«ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΝΕΡΟ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια ενδιαφέρουσα, τίμια παράσταση για δύο κόσμους παγιδευμένους στο μίσος, που βρίσκουν ξαφνικά δρόμο βαθιάς επικοινωνίας.
«ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΣΚΥΛΟΥ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Άρης Σερβετάλης λάμπει ως ο ιδανικός ερμηνευτής στον ρόλο του «πλάσματος», με σώμα σκύλου και ανθρώπου, με έκφραση και κίνηση εντυπωσιακές.
«ΠΕΡΛΙΜΠΛΙΝ ΚΑΙ ΜΠΕΛΙΣΑ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μία γκροτέσκα μίμηση μοιχείας, που καταλήγει σε ρομαντικό ειδύλλιο θανάτου, με καρφωμένο το μαχαίρι της ποίησης του Λόρκα στην καρδιά του κάθε «Περλιμπλίν».
«Ο ΡΟΖΕΝΓΚΡΑΝΤΖ ΚΑΙ Ο ΓΚΙΛΝΤΕΝΣΤΕΡΝ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΟΙ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Το έργο φέρνει τα μέσα έξω, αποθεώνοντας το παιχνίδι, το παράλογο, το απίθανο, το τυχαίο. Μία παράλογη υπαρξιακή κωμωδία που καταλήγει σε ένα μεγάλο ταξίδι ενηλικίωσης.