Κριτική Onlytheater
«BLUE TRAIN» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Το BLUE TRAIN δεν μιλάει μόνο στην ΛΟΑΤ+ κοινότητα, αλλά και σε όσους θέλουν πραγματικά να ακούσουν την αλήθεια, ανεξαρτήτως φύλου και ταυτότητας.
«Η ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΚΟΛΑΣΗΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Γιώργος Γλάστρας είναι καίριος στον διττό του ρόλο ως «Ροντέν» και «Τζιοβάνι». Η Χριστίνα Μαξούρη, άμεση, ως «Φραντζέσκα», με συναίσθημα μετρημένο στον πόντο.
«ΔΙΑΔΡΟΜΟΣ 2» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Κείμενο προφητικό, που σκιαγραφεί τη μεθοδευμένη πορεία της παγκοσμιοποιημένης ανθρωπότητας, που πεζοπορεί παροξυσμικά σε έναν διάδρομο γυμναστηρίου στα όρια της εξόντωσης.
«FESTEN» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Οι ηθοποιοί είναι υπέροχοι στους ρόλους τους, αλλά αυτό το σκληρό θέμα, ήθελε σκάψιμο και περισσότερη δουλειά, στον σωστό χώρο και με τη σωστή δοσολογία.
«ΣΤΟ ΔΙΠΛΑΝΟ ΔΩΜΑΤΙΟ Ή ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΔΟΝΗΤΗ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μία παράσταση, τίμια στις προθέσεις της, για σεξ, αγάπη, για ανθρώπινες σχέσεις με πολύ χιούμορ και ευαισθησία.
«ΜΑΜΑ ΜΟΥ!» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η Σοφία Βογιατζάκη και η Νίκη Λάμη έχουν άψογη σκηνική χημεία, φυσικότητα και ειλικρίνεια, δημιουργώντας μία ατμόσφαιρα γλυκιάς μελαγχολίας.
«ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Γιάννης Μπέζος ψυχογράφησε τον «Αρνόλφο» με σκηνική προσήνεια, συνθέτοντας ένα υπέροχο κωμικοτραγικό κράμα.
«ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
O Θανάσης Κουρλαμπάς συμπυκνώνει όλο τον πυρήνα του έργου, σε ένα ερμηνευτικό ρεσιτάλ εσωτερικών-εξωτερικών κραδασμών.
«Μ.Α.Ι.Ρ.Ο.Υ.Λ.Α.» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο μονόλογος της Λένας Κιτσοπούλου, ενώ ξεκινά δυναμικά και με αυτοσαρκαστική διάθεση, στην πορεία ξεφτίζει με αχρείαστα συγγραφικά κόλπα.
«Ο ΤΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΡΟΚΟΔΕΙΛΟΥ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Κείμενο πρωτόπαιχτο, ζωντανό, μοντέρνο, υπαινικτικό με ρυθμούς ανθρώπινης ανάσας. Ένα θέμα βαρύ, αλλά δοσμένο με μαύρο χιούμορ. Ένα σουρεάλ παραμύθι που λειτουργεί υπογείως.