Κριτική Onlytheater
«DEMONS» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Το έργο θα μπορούσε να είναι η συνέχεια του θεατρικού έργου «Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ», του Άλμπι, και του «Χορού του Θανάτου», του Στρίνμπεργκ.
«Ο ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Οι ερμηνευτικές «κορυφογραμμές» της παράστασης είναι το δίπολο Μάινα-Σκυφτούλη. Ένα εκρηκτικό ντουέτο, Έπαρχου και Ψευτοεπιθεωρητή, με σκηνική χημεία, άνεση, ευθυβολία, ευελιξία.
«TRUE WEST» ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένα μυστηριώδες, σαγηνευτικό ταξίδι του Σέπαρντ, μέσα από την ολοκληρωμένη ματιά της Ελένης Καρακούλη. Προσεγμένη δουλειά!
«Ο ΠΟΥΠΟΥΛΕΝΙΟΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια φορά κι έναν καιρό, ο Κατούριαν ήθελε να γράψει μία ιστορία για τον αδερφό του... Ο ΠΟΥΠΟΥΛΕΝΙΟΣ του ΜακΝτόνα είναι ένα σκληρό παραμύθι αφύπνισης.
«ΡΙΤΑ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Το κείμενο μιλάει για οικογενειακούς δεσμούς, ανίατες ασθένειες, την ηθική στο ζήτημα της ευθανασίας και τη δυσκολία να αφήσουμε να «φύγουν», όσοι αγαπάμε.
«OUTRO» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Γιώργος Καραμίχος στον ρόλο του «Λουκά», που επιστρέφει για να λύσει το κουβάρι που υπάρχει μέσα του, είναι η ήρεμη δύναμη της παράστασης, με εξαιρετικές υποκριτικές εγγραφές.
«ΗΡΑΚΛΗΣ ΜΑΙΝΟΜΕΝΟΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Από την παράσταση έλειψε η κορύφωση, η έκσταση, που θα ταρακουνούσε τους θεατές. Δεν αποδόθηκε το τραγικό μέγεθος του ήρωα, αφήνοντας την επίγευση του ανολοκλήρωτου.
«ΙΚΕΤΙΔΕΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η παράσταση της Μαριάννας Κάλμπαρη, υπήρξε πολύ λίγη και αδύναμη, παρά τα ονόματα – κράχτες και τις όποιες, υποτιθέμενες, «καινοτόμες» σκηνοθετικές παρεμβάσεις.
«ΟΡΝΙΘΕΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η τολμηρή σκηνοθετική οπτική του Άρη Μπινιάρη, μετατοπίζεται, από την κωμική υπερβολή του πρωτότυπου κειμένου, σε μία πιο μυστηριακή και βαθιά υπαρξιακή εκδοχή.
«ΒΑΚΧΕΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένα παίγνιο εξουσίας, με πολλές παραδοξότητες, έναν εκδικητή θεό κι ένα αμφίσημο μίασμα. Η παράσταση του Εθνικού θάμπωσε από το πολύ χρώμα.