Άρθρο
ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ
- 
	
Η σκηνοθέτις -για να τελειώνουμε- σε καμία περίπτωση δεν στηρίζει την τρομοκρατία. Απλώς θέτει ένα ερώτημα. Aυτό δηλαδή που κάνει πάντα το θέατρο.
 
ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΝΑΡΚΟΠΕΔΙΑ
- 
	
Τελευταία, παρατηρείται όλο και πιο συχνά, το φαινόμενο τραυματισμού ηθοποιών, κατά τη διάρκεια παραστάσεων. Τι μπορεί να συμβαίνει;
 
ΝΑ ΔΙΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ Ή ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ;
- 
	
Οι διασκευές κλασικών έργων στη χώρα μας, γίνονται συχνά θύματα μιας μάλλον άδικης κριτικής, που τις θεωρεί «εύκολο τρόπο» αντιμετώπισης μεγάλων κειμένων.
 
ΑΝΗΚΩ ΟΠΟΥ ΜΟΥ ΥΠΑΓΟΡΕΥΕΙ Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ
- 
	
Η Ζωή Λάσκαρη γράφει ένα σημείωμα και βάζει κάποια πράγματα στη θέση τους.
 
ΜΕ ΤΟΝ ΦΡΑΝΤΣ, ΤΗΝ ΕΛΛΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΠΕΕΡ ΣΤΟ CARTEL
- 
	
Ο Ιάσων Παπαματθαίου, ο Μάνος Καζαμίας και η Ιουστίνα Μάτσιασεκ, μας ξεναγούν στο σύμπαν του 'ΚΑΖΙΜΙΡ ΚΑΙ ΚΑΡΟΛΙΝΑ', που έρχεται στο CARTEL.
 
'ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ, ΑΔΕΡΦΕΣ ΜΟΥ, ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ'
- 
	
Η κρίση και η απελπιστική οικονομική κατάσταση που επικρατεί στο ελληνικό θέατρο, ωθεί πολλούς καλλιτέχνες να αναζητούν την τύχη τους στην Κύπρο.
 
ΣΚΟΤΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΑΛΟΓΑ ΟΤΑΝ ΓΕΡΑΣΟΥΝ
- 
	
Έχετε αναλογιστεί πόσες παραστάσεις ή ταινίες ασχολούνται με ανθρώπους της τρίτης ηλικίας; Ή σε πόσα έργα ο πρωταγωνιστής είναι ηλικιωμένος; Σ' ελάχιστα.
 
ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΑΣΤΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ Ή ΤΟ ΚΛΟΥΒΙ ΤΩΝ ΤΕΡΑΤΩΝ;
- 
	
Ο Άγγελος Μπούρας αναλύει το φιλοσοφικό υπόβαθρο του ΤΑΡΤΟΥΦΟΥ, που είναι ένας αποκαλυπτικός καθρέφτης της κοινωνίας μας.
 
Η ΕΛΕΝΗ ΚΟΥΤΣΙΛΑΙΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΡΚΕΣ, ΑΤΕΛΕΣΦΟΡΟ ΠΕΙΡΑΜΑ
- 
	
Ένα σχόλιο για την παράσταση ΦΑΟΥΣΤ του Γκαίτε, σε σκηνοθεσία Κατερίνας Ευαγγελάτου, που παίζεται στο Δημοτικό θέατρο του Πειραιά.
 
ΑΔΕΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΕΗ
- 
	
Το επάγγελμα του ηθοποιού απειλείται κι όμως οι καλλιτέχνες δεν δείχνουν προθυμία να δράσουν συλλογικά.
 











