Κριτική Onlytheater
«ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΝΑ ΖΕΙΣ;» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια καλογραμμένη παρτιτούρα, όπου αναδύεται ευκρινώς το ευαίσθητο κοινωνικό αποτύπωμα του έργου, χωρίς τυμπανοκρουσίες και εντυπωσιασμούς.
«NERIUM PARK» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια θεατρική συνθήκη, δομημένη στα όρια του ψυχολογικού θρίλερ, με εναλλαγές συναισθημάτων, ένταση, τραγικότητα και πολύ καλές ερμηνευτικές κορυφώσεις.
«ΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Γιώργος Κουτλής μεταφράζει και σκηνοθετεί μια επιμελώς «άναρχη» παρέα, με έμπνευση, λεπτομέρεια, ακρίβεια, φρεσκάδα και με έναν άκρατο ενθουσιασμό.
Η ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Στο θέατρο «ΣΤΑΘΜΟΣ», ο Ένκε Φεζολλάρι σκηνοθετεί τη νουβέλα της Vorpsi με τα πιο ωραία υλικά: αγάπη, συγκίνηση, ενσυναίσθηση.
«Ο ΚΗΠΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μία βαθιά ανθρώπινη, σύγχρονη «φέτα ζωής» ζυμωμένη με φροντίδα, ενσυναίσθηση, ευαισθησία και χιούμορ.
«ΟΡΓΙΣΜΕΝΑ ΝΙΑΤΑ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Θοδωρής Βουρνάς φροντίζει να δημιουργήσει την κατάλληλη ατμόσφαιρα του έργου και να φέρει το κοινό σε επαφή με το πνεύμα του.
«Ο ΘΕΟΣ ΤΗΣ ΣΦΑΓΗΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η σκηνοθετική ανάγνωση, του Κώστα Φιλίππογλου, εστιάζει, εύστοχα, στον τραγέλαφο του πρωτότυπου κειμένου, με ζωντανή πλοκή και γλώσσα που τσακίζει.
«Η ΓΙΔΑ Ή ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΒΙΑ;» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η παράσταση αποτελεί άρτιο θεατρικό προϊόν για τη σύλληψη της ιδέας και της ευφυούς υλοποίησής της.
OI ΔΩΔΕΚΑ ΕΝΟΡΚΟΙ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
H Κωνσταντίνα Νικολαΐδη σκηνοθετεί ρεαλιστικά, δίνοντας τα στοιχεία ενός κλειστοφοβικού δράματος με στοιχεία θρίλερ.
ΞΥΠΝΑ ΒΑΣΙΛΗ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Άρης Μπινιάρης διασκευάζει και σκηνοθετεί, με έμπνευση και ζήλο, ένα ρηξικέλευθο θεατρικό προϊόν με την πολύτιμη αρωγή της Θεοδώρας Καπράλου στη δραματουργική επεξεργασία.