• BUZZ
  • Κριτική Onlytheater

Κριτική Onlytheater

ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΕΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ | ΚΡΙΤΙΚΗ

ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΕΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Η σκηνοθετική οπτική της παράστασης, είχε αισθητική, μια δημιουργικά ερευνητική διάθεση, αλλά και μια εσωτερική ευαισθησία στον χειρισμό των "ηρώων" της.

  • 4.2/5 κατάταξη (5 ψήφοι)
ΝΕΦΕΛΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΝΕΦΕΛΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Οι ερμηνείες ανισοβαρείς, καθώς είδα κάποιες που κυμάνθηκαν σε πολύ καλό επίπεδο, ενώ άλλες δεν απέφυγαν τη μετριότητα.

  • 4.2/5 κατάταξη (5 ψήφοι)
ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΑΘ' ΟΔΟΝ, ΘΕΑΤΡΟ EXPRESS - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΑΘ' ΟΔΟΝ, ΘΕΑΤΡΟ EXPRESS - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Σύντομα, χαριτωμένα σκετσάκια, βασισμένα σε κείμενα ενός -σχετικά άγνωστου- Αθηναίου ευθυμογράφου των αρχών του 20ού αιώνα, από έναν θίασο με μπρίο, κέφι και καλή διάθεση.

  • 4.0/5 κατάταξη (4 ψήφοι)
ΜΗΔΕΙΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΜΗΔΕΙΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Η σκηνοθετική οπτική είχε μέτρο και ισορροπία, αποφεύγοντας τις υπερβολές και κλιμάκωσε σωστά τη σύγκρουση των δύο πρωταγωνιστικών ηρώων.

  • 4.7/5 κατάταξη (6 ψήφοι)
ΔΑΦΝΙΣ ΚΑΙ ΧΛΟΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΔΑΦΝΙΣ ΚΑΙ ΧΛΟΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Μια χαριτωμένη εκδοχή του κλασσικού βουκολικού δράματος της ελληνικής μυθιστοριογραφίας, που διατήρησε σε σημαντικό βαθμό τους χυμούς και τη ραχοκοκκαλιά του μύθου.

  • 5.0/5 κατάταξη (4 ψήφοι)
ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΔΕΣΜΩΤΗΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΔΕΣΜΩΤΗΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Μία παράσταση που βασίστηκε στα διαχρονικά μηνύματα του έργου, τη δύναμη της εξουσίας και την εναντίωση στις αδικίες που προκαλεί.

  • 5.0/5 κατάταξη (3 ψήφοι)
ΔΑΝΑΪΔΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΔΑΝΑΪΔΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Η σκηνοθετική οπτική του εγχειρήματος ήταν ρεαλιστική και βασίστηκε στη σύγκρουση της αγάπης με τη δυναμική της εξουσίας, της διαχρονικής πάλης της φωτεινής με τη σκοτεινή πλευρά της ανθρώπινης φύσης.

  • 5.0/5 κατάταξη (3 ψήφοι)
ΗΛΕΚΤΡΑ/ΟΡΕΣΤΗΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΗΛΕΚΤΡΑ/ΟΡΕΣΤΗΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου, παρακολούθησα μια παράσταση που προέκυψε από την επιτυχημένη σύνθεση δύο κορυφαίων έργων του Ευριπίδη, με αλληλουχία γεγονότων και νοημάτων, χωρίς να χαθεί τίποτα από την ουσία των αρχικών κειμένων. 

  • 5.0/5 κατάταξη (2 ψήφοι)
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ Η ΕΝ ΑΥΛΙΔΙ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ Η ΕΝ ΑΥΛΙΔΙ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Κάποιες σκηνές θα μπορούσαν να είναι πιο σύντομες, κάτι που θα εξυπηρετούσε και τη γενικότερη χρονική οικονομία του εγχειρήματος.

  • 5.0/5 κατάταξη (3 ψήφοι)
ΟΙΔΙΠΟΥΣ ΤΥΡΑΝΝΟΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΟΙΔΙΠΟΥΣ ΤΥΡΑΝΝΟΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Η σκηνοθεσία δε χρειάστηκε τρικ και υπερβολές, για να καταθέσει την πρότασή της, αλλά βασίστηκε στη δυναμική του έργου, την καθαρή και στοχευμένη της ματιά και τις μεστές και καλοδουλεμένες ερμηνείες των ηθοποιών.

  • 4.8/5 κατάταξη (6 ψήφοι)