Κριτική Onlytheater
ΞΕΝΕΣ ΠΟΡΤΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η σκηνοθεσία συντονίστηκε με την ευαίσθητη και ανθρώπινη ροή του λόγου, υπογράμμισε τη λαϊκότητα της ιστορίας, δημιούργησε συναίσθημα κι έδωσε τη δυνατότητα στην ηθοποιό του να ξεδιπλώσει για άλλη μια φορά όλη την έκταση του ταλέντου της, να μας συγκινήσει και να μας προσφέρει μια ιδιαίτερη θεατρική βραδιά.
ΘΕΟΓΟΝΙΑ, ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΓΛΕΝΤΙ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η ερμηνευτική ομάδα συμπαγής, δυναμική, είχε κέφι, ζωντάνια και ρυθμό και δημιούργησε ένα σύνολο με ελάχιστα ψεγάδια.
ΙΚΕΤΙΔΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η ερμηνευτική ομάδα, δεμένη, αρμονική, έδωσε τον καλύτερό της εαυτό, υποστηρίζοντας εξαιρετικά τη σκηνική απόδοση αυτού του, μάλλον, παραγνωρισμένου αρχαίου κειμένου.
ΓΙΑΝΝΟΥΛΑ Η ΚΟΥΛΟΥΡΟΥ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο χώρος δε βοήθησε τη ροή της ιστορίας, τουναντίον "έπνιξε" μεγάλο μέρος της ευαισθησίας της.
HIMMELWEG - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Παράσταση που βασίστηκε σε πραγματική ιστορία, με τη σκηνοθεσία να φωτίζει τη διαχρονικότητά της και να επενδύει στην αφύπνιση της σκέψης του θεατή. Λιτή, ουσιαστική, ανέδειξε την ουσία και τα μηνύματά του.
Η ΑΠΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΤΑΣΟΥΛΑΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Πρωτότυπη (ανα)παράσταση ενός ερωτικού δράματος του περασμένου αιώνα, σε υπέροχο έμμετρο λόγο, που υποστήριξε τη γνησιότητα και τη λαϊκότητα της ιστορίας που αφηγήθηκε.
ΜΕΛΙΣΣΙΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η σκηνοθετική οπτική παρά την αρχική στατικότητα και αμηχανία, χειρίστηκε εξαιρετικά τις ανατροπές της εξέλιξης της ιστορίας.
ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένα δυναμικό και πολύ πυκνό νοημάτων νεοελληνικό κείμενο, που καταγράφει μια σκληρή αλλά απόλυτα ρεαλιστική νεοελληνική πραγματικότητα.
ΥΠΗΡΕΤΗΣ ΔΥΟ ΑΦΕΝΤΑΔΩΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Παρά τις όποιες μικρές αδυναμίες της, η παράσταση είχε αρκετές έξυπνες κωμικές στιγμές, σαφείς και ξεκάθαρους χαρακτήρες.
ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η σκηνοθετική οπτική παρά την αρχική αμηχανία, είχε αισθητική, άποψη και ισορροπία, είχε αναφορές στην αρχαία τραγωδία και διάβασε εξαιρετικά το λόγο και τη δυναμική του.