Κριτική Onlytheater
ΑΝΑΤΟΛ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένα κλασσικό έργο, με διαχρονική θεματική και μια σκηνοθετική οπτική που προσέγγισε από αρκετά μονοπάτια, την πάλη των φύλων.
ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένα έργο όχι ιδιαίτερα γνωστό, γραμμένου πριν από 120 χρόνια, που προσαρμόστηκε σωστά στο σήμερα, χωρίς να χάσει από την ουσία και την ευαισθησία του.
ΤΖΑΣΜΙΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Συχνά ένιωθα ότι οι διάλογοι είναι σχηματικοί και ξύνουν μόνο την επιφάνεια του συναισθηματικού τους υποβάθρου, με τους περισσότερους χαρακτήρες να παραμένουν άνευροι και χωρίς εξέλιξη στη ροή του έργου.
ΖΩΡΖ ΝΤΑΝΤΕΝ Ο ΑΝΑΥΔΟΣ ΣΥΖΥΓΟΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η σκηνοθεσία επιχειρεί να προσδώσει μια ατμόσφαιρα παρακμής, η οποία συχνά υπερβάλλει, οι ήρωες φλερτάρουν με την καρικατούρα, ενώ οι σχέσεις τους παραμένουν σχηματικές.
Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 5 - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η σκηνοθετική προσέγγιση έδειξε να στερείται εμπνεύσεων και λύσεων, που θα διατηρούσαν το λεπτό χιούμορ του σεναρίου.
COCK - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Δημήτρης Μακαλιάς είναι ένας ηθοποιός με αυθεντική κωμική φλέβα και μπορεί να αυτοπαρωδείται, χωρίς να γελοιοποιεί τους χαρακτήρες του.
Ο ΜΑΡΞ ΣΤΟ ΣΟΧΟ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η ερμηνεία του Άγγελου Αντωνόπουλου, απέδειξε ότι κάποιοι ηθοποιοί, σαν το παλιό, καλό κρασί, ωριμάζουν με το χρόνο, αλλά δε χάνουν στιγμή, τη λάμψη και την ακτινοβολία τους.
CAMILLE CLAUDEL MUDNESS - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η σκηνοθετική οπτική είχε ρυθμό, ατμόσφαιρα και σαφήνεια στις προθέσεις της, ενώ οι ερμηνείες ήταν σε υψηλό επίπεδο και είχαν πολύ καλή σκηνική συνεργασία.
ΤΙ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΕΙ Τ' ΑΗΔΟΝΙ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο λόγος και η μουσική συνυπάρχουν, δημιουργώντας ένα ενιαίο θέαμα, που άντλησε την έμπνευσή του από τη δημοτική και λαϊκή μας παράδοση.
ΦΥΚΙ ΣΤΟ ΒΥΘΟ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η σκηνοθετική οπτική υπηρετεί το λόγο, σταχυολογεί την ουσία του και τη συνοδεύει με εικόνες.