• BUZZ
  • Κριτική Onlytheater

Κριτική Onlytheater

Ο ΓΑΜΟΣ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΜΠΡΑΟΥΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ

Ο ΓΑΜΟΣ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΜΠΡΑΟΥΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Θεατροποίηση μιας μεγάλης κινηματογραφικής επιτυχίας, χωρίς όμως την προσαρμογή ρυθμού και ατμόσφαιρας των περιγραφόμενων καταστάσεων στα θεατρικά προαπαιτούμενα. Σύντομες και άνευρες σκηνές, αποστειρωμένος και επίπεδος λόγος, συναισθήματα που υπονοούνται και ερμηνείες που δεν προσεγγίζουν πνευματικά και συναισθηματικά το θεατή.

  • 3.4/5 κατάταξη (8 ψήφοι)
ΗΡΩΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΗΡΩΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Παράσταση σύγχρονη που αποδίδει επιτυχημένα τις λεπτές αποχρώσεις του χιούμορ και της μελαγχολίας τριών απόμαχων στρατιωτικών, που προσπαθούν να βρουν νόημα στη ζωή τους.

  • 4.0/5 κατάταξη (7 ψήφοι)
ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΚΛΟΤΙΛΔΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΚΛΟΤΙΛΔΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Ατμόσφαιρα εποχής, πολύ γρήγορος ρυθμός, ατάκες με αυθεντικό και έξυπνο χιούμορ, συνεχής και ανάλαφρη κίνηση, έργο που απευθύνεται με αμεσότητα στο κοινό.

  • 4.2/5 κατάταξη (5 ψήφοι)
'Ο ΓΛΑΡΟΣ' ΤΟΥ ΑΝΤΟΝ ΤΣΕΧΟΦ

'Ο ΓΛΑΡΟΣ' ΤΟΥ ΑΝΤΟΝ ΤΣΕΧΟΦ

  • Κριτική άλλων ΜΜΕ
  • Απογλάρκωση. Γράφει ο Κώστας Γεωργουσόπουλος.

  • 2.0/5 κατάταξη (2 ψήφοι)
PROOF - ΚΡΙΤΙΚΗ

PROOF - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Μια παράσταση που είχε τη διάθεση να δημιουργήσει τις συνθήκες ενός ψυχολογικού οικογενειακού δράματος, αλλά χρησιμοποίησε συχνά λάθος μέσα για να πετύχει τους στόχους της.

  • 4.0/5 κατάταξη (4 ψήφοι)
ΕΞΥΠΝΑ ΜΙΚΡΑ ΨΕΜΜΑΤΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΕΞΥΠΝΑ ΜΙΚΡΑ ΨΕΜΜΑΤΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Ένα σύγχρονο έργο, το οποίο δε διστάζει να ασχοληθεί με τη σύγχρονη οικογένεια και κάποια από τα προβλήματά της, με τρόπο άμεσο, καθημερινό και ευθύ.

  • 4.3/5 κατάταξη (7 ψήφοι)
ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΥΡΙΕ ΖΑΜΠΕΤΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΥΡΙΕ ΖΑΜΠΕΤΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Η ζωντάνια και το ενδιαφέρον της παράστασης, περιορίζεται στα τραγούδια. Η πρόζα υστερεί σημαντικά, παρά τις μεμονωμένες προσπάθειες κάποιων ηθοποιών.

  • 4.3/5 κατάταξη (6 ψήφοι)
HEISENBERG - ΚΡΙΤΙΚΗ

HEISENBERG - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Η παράσταση είχε τη διάθεση να ταξιδέψει το θεατή στους ψυχολογικούς λαβυρίνθους των ηρώων και να εμβαθύνει στα αδιέξοδά τους, αλλά παγιδεύτηκε, έχασε τις ισορροπίες της και δεν ολοκλήρωσε την αποστολή της.

  • 4.0/5 κατάταξη (5 ψήφοι)
ΤΣΑΡΛΙ ΤΣΑΠΛΙΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΤΣΑΡΛΙ ΤΣΑΠΛΙΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Έργο που ευτύχησε να έχει έναν Θανάση Τσαλταμπάση, στην καλύτερη ίσως ερμηνεία της μέχρι τώρα καριέρας του.

  • 4.2/5 κατάταξη (5 ψήφοι)
Ο ΜΙΚΡΟΣ ΕΓΩ - ΚΡΙΤΙΚΗ

Ο ΜΙΚΡΟΣ ΕΓΩ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Ένα σημαντικό κείμενο, παρουσιάστηκε με απλή, αλλά σαφή ως προς τους στόχους της σκηνοθεσία, από μία ερμηνευτική ομάδα με δυναμική, ταλέντο και συνοχή.

  • 4.0/5 κατάταξη (5 ψήφοι)