Κριτική Onlytheater
ΜΕ ΔΥΝΑΜΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΗΦΙΣΙΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η προβληματική της παράστασης και οι εύστοχοι παραλληλισμοί με το σήμερα, δείχνουν να εξαντλούνται μετά το πρώτο ημίωρο.
ΦΙΛΟΥΜΕΝΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ισορροπία δράματος και κωμωδίας, ρυθμός και ατμόσφαιρα, αλλά και προβολή της ουσίας του κειμένου του ντε Φιλίππο.
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΥΡΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
H παράσταση έδειξε να μην έχει βρει τις ισορροπίες και τον προσανατολισμό της στη σκηνή. Ο υπερτονισμός στα κωμικά της στοιχεία την οδήγησε συχνά, στα όρια της παρωδίας και τους χαρακτήρες στην καρικατούρα, με αποτέλεσμα να λείπει η εσωτερικότητα.
ΚΑΝΤΙΝΤ Ή Η ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η θεατρική εκδοχή ενός σημαντικού (αν και όχι πολύ γνωστού στο πλατύ κοινό) κειμένου του Διαφωτισμού, αποτέλεσε ένα κερδισμένο στοίχημα.
ΙΩΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο σκηνοθετικός προσανατολισμός ήταν σαφής, αλλά υπήρξαν σκηνές που δημιούργησαν σύγχυση στο θεατή.
ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η Πατεράκη εξωτερικεύει με σαφήνεια, συνέπεια και πάθος τις απαιτούμενες κορυφώσεις και γίνεται το "όχημα" του Θωμά Μπέκετ, τόσο προς τη θυσία του , όσο και την αθανασία.
Ο ΑΔΑΗΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΡΑΦΡΩΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Υπέροχη μετάφραση, στοχευμένη, έξυπνη και με φαντασία σκηνοθεσία και κατάθεση ταλέντου και σκληρής δουλειάς από τους ηθοποιούς.
ΖΩΗ ΜΕΤΑ ΧΑΜΗΛΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
H θεατρικοποίηση αγαπημένων κινουμένων σχεδίων του Αρκά, έτυχε μιας μεταχείρισης με αγάπη, σεβασμό, μπρίο, κέφι, αλλά και με σκεπτόμενη και κριτική διάθεση.
ΤΟ ΧΕΛΙΔΟΝΙ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Το κείμενο εμπνέεται από την επίθεση της 12ης Ιουνίου 2016, στο gay bar Pulse του Orlando, όπου βρήκαν το θάνατο 49 άτομα.
ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΠΟΝΙ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ευρηματική σκηνοθεσία και δύο ηθοποιοί, απόλυτα δοσμένοι στις απαιτήσεις των ρόλων τους.