Κριτική Onlytheater
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΓΕΛΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Φωνητικά και κινητικά η ομάδα του χορού είναι υποδειγματική, σε συνδυασμό με τους πολύ μεστούς και δυνατούς πρωταγωνιστικούς ρόλους.
170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ (MOONWALK) - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η ερμηνευτική ομάδα συμπαγής, καλοκουρδισμένη, με πολύ καλές συνεργασίες στη σκηνή, βγάζει ενέργεια και ταλέντο.
MASTER CLASS - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
H παράσταση, παρά τις όποιες αδυναμίες του κειμένου, σκιαγράφησε με επιτυχία πτυχές της σπουδαίας Μαρίας Κάλλας, τόσο ως καλλιτέχνιδας, όσο και ως γυναίκας.
ΚΑΘΕ ΤΡΙΤΗ ΜΕ ΤΟΝ ΜΟΡΙ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η έξυπνη σκηνοθετική προσέγγιση, πραγματεύθηκε ένα βαρύ θέμα, είχε σε κατάλληλες δόσεις χιούμορ, συναίσθημα και ανθρώπινη ευαισθησία, χρησιμοποιώντας εύστοχα τις εναλλαγές δράσης και αφήγησης.
Ο ΠΑΙΚΤΗΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια σύγχρονη παράσταση ενός κλασσικού έργου της παγκόσμιας λογοτεχνίας, προσαρμοσμένο έξυπνα στη θεατρική συνθήκη, χωρίς να αλλοιώνεται ο νοηματικός του ιστός.
ΜΙΣΑ - ΜΙΣΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Παράσταση σύγχρονη, με τη σκηνοθεσία να προτάσσει ως βασικό της όχημα την κωμωδία, για να θίξει καθημερινά προβλήματα σχέσεων.
ΠΟΥΛΙΑ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια κλασσική φάρσα που πραγματεύεται με χιούμορ τη συζυγική πίστη, τη γλυκιά γεύση της μοιχείας και την "κούραση" του πολυετούς οικογενειακού βίου.
ΕΛΕΦΑΣ & ΤΟΣΟ ΚΟΝΤΑ. ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια ερμηνευτική ομάδα συντονισμένη, δουλεμένη, και με χαρακτηριστική σκηνική άνεση και χημεία.
'FOOTBALL - ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ' - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η ερμηνεία του Σ. Πολυζωίδη, δυναμική, έντονη, παθιασμένη, σχεδόν εξουθενωτική, ζωντανεύει έναν ήρωα διαχρονικό, αλλά τόσο κοντά στην καθημερινότητά μας.
VINCENT - ΑΙΜΑ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η σκηνοθεσία επεχείρησε να διεισδύσει στο βάθος της ψυχοσύνθεσης των πρωταγωνιστών και να επικοινωνήσει τα αδιέξοδα και τα στεγανά της ελλιπούς σημερινής ανθρώπινης επαφής.