Κριτική Onlytheater
ΑΡΙΣΤΟΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Mια παράσταση που αποτελεί, σχεδόν, ιδανική σκηνική μεταφορά ενός βραβευμένου λογοτεχνικού έργου, χωρίς να χαθεί ίχνος από την ουσία και τα νοήματα του αρχικού κειμένου.
ΣΟΥ ΦΥΛΑΞΑΜΕ ΜΙΑ ΘΕΣΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο ρυθμός της παράστασης έκανε κάποιες μικρές κοιλιές, αλλά κατάφερε να κρατήσει ζωντανό το ενδιαφέρον του θεατή, μέχρι το τέλος.
ΕΝΑΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΛΕΓΑΝ ΛΑΒ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Παράσταση με ρυθμό, ατμόσφαιρα, αισθητική και με το νεαρό πρωταγωνιστή να δίνεται ψυχή και σώμα στο ρόλο του.
ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Παράσταση με ρυθμό, ένταση, που ανέδειξε τις λεπτές ισορροπίες μεταξύ αλήθειας-ψέματος, βεβαιότητας-αμφιβολίας, σκοταδιού-φωτός, συντήρησης-προόδου. Ερμηνείες υψηλού επιπέδου.
Η ΛΑΜΨΗ ΜΙΑΣ ΑΣΗΜΑΝΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Σκηνοθεσία ρεαλιστική, ουσιαστική, με στόχο και προσανατολισμό. Σφιχτοί ρυθμοί, διάλογοι καθημερινοί και καλές ερμηνείες.
ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΣΦΑΓΗΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Οι ερμηνείες στην πλειονότητά τους ήταν πολύ καλές, ο θίασος έμοιαζε καλοκουρδισμένος, η τελική όμως εντύπωση, αφήνει ανάμικτα αισθήματα.
ΕΓΩ, Ο ΜΑΡΚΟΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μονόλογος-βιογραφία μιας πολυσχιδούς προσωπικότητας του ρεμπέτικου τραγουδιού, με μία λιτή, αφηγηματική, αλλά ουσιώδη σκηνοθεσία.
Ερμηνεία μεστή, ώριμη, δυναμική, με πάθος!
ΟΡΦΕΑΣ ΚΑΙ ΕΥΡΙΔΙΚΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Λιτή αφηγηματική γραμμή, φορτισμένος λόγος και δυναμική κίνηση. Οι δύο πρωταγωνιστές δημιούργησαν ένα χαριτωμένο και φρέσκο σκηνικό δίδυμο, με πολύ καλή σκηνική χημεία.
ΓΡΑΝΑΔΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η ερμηνευτική ομάδα υποστήριξε με πάθος, δυναμισμό και αυθεντικότητα το εγχείρημα, καταθέτοντας όλο το φάσμα των εκφραστικών της μέσων.
ΑΛΕΞΗΣ ΖΟΡΜΠΑΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η σκηνοθεσία έδωσε ώθηση στο θέαμα, το έκανε πρωταρχικό μέλημα και περιόρισε σημαντικά το παραγόμενο συναίσθημα και το δημιουργικό προβληματισμό του θεατή.