• BUZZ
  • Κριτική Onlytheater

Κριτική Onlytheater

HIMMELWEG - ΚΡΙΤΙΚΗ

HIMMELWEG - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Παράσταση που βασίστηκε σε πραγματική ιστορία, με τη σκηνοθεσία να φωτίζει τη διαχρονικότητά της και να επενδύει στην αφύπνιση της σκέψης του θεατή. Λιτή, ουσιαστική, ανέδειξε την ουσία και τα μηνύματά του.

  • 4.8/5 κατάταξη (8 ψήφοι)
Η ΑΠΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΤΑΣΟΥΛΑΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

Η ΑΠΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΤΑΣΟΥΛΑΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Πρωτότυπη (ανα)παράσταση ενός ερωτικού δράματος του περασμένου αιώνα, σε υπέροχο έμμετρο λόγο, που υποστήριξε τη γνησιότητα και τη λαϊκότητα της ιστορίας που αφηγήθηκε.

  • 5.0/5 κατάταξη (4 ψήφοι)
ΜΕΛΙΣΣΙΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΜΕΛΙΣΣΙΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Η σκηνοθετική οπτική παρά την αρχική στατικότητα και αμηχανία, χειρίστηκε εξαιρετικά τις ανατροπές της εξέλιξης της ιστορίας.

  • 3.3/5 κατάταξη (4 ψήφοι)
ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Ένα δυναμικό και πολύ πυκνό νοημάτων νεοελληνικό κείμενο, που καταγράφει μια σκληρή αλλά απόλυτα ρεαλιστική νεοελληνική πραγματικότητα.

  • 4.2/5 κατάταξη (6 ψήφοι)
ΥΠΗΡΕΤΗΣ ΔΥΟ ΑΦΕΝΤΑΔΩΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΥΠΗΡΕΤΗΣ ΔΥΟ ΑΦΕΝΤΑΔΩΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Παρά τις όποιες μικρές αδυναμίες της, η παράσταση είχε αρκετές έξυπνες κωμικές στιγμές, σαφείς και ξεκάθαρους χαρακτήρες.

  • 3.7/5 κατάταξη (3 ψήφοι)
ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Η σκηνοθετική οπτική παρά την αρχική αμηχανία, είχε αισθητική, άποψη και ισορροπία, είχε αναφορές στην αρχαία τραγωδία και διάβασε εξαιρετικά το λόγο και τη δυναμική του.

  • 3.7/5 κατάταξη (3 ψήφοι)
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΓΕΛΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΓΕΛΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Φωνητικά και κινητικά η ομάδα του χορού είναι υποδειγματική, σε συνδυασμό με τους πολύ μεστούς και δυνατούς πρωταγωνιστικούς ρόλους.

  • 3.8/5 κατάταξη (5 ψήφοι)
170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ (MOONWALK) - ΚΡΙΤΙΚΗ

170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ (MOONWALK) - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Η ερμηνευτική ομάδα συμπαγής, καλοκουρδισμένη, με πολύ καλές συνεργασίες στη σκηνή, βγάζει ενέργεια και ταλέντο.

  • 3.7/5 κατάταξη (6 ψήφοι)
MASTER CLASS - ΚΡΙΤΙΚΗ

MASTER CLASS - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • H παράσταση, παρά τις όποιες αδυναμίες του κειμένου, σκιαγράφησε με επιτυχία πτυχές της σπουδαίας Μαρίας Κάλλας, τόσο ως καλλιτέχνιδας, όσο και ως γυναίκας.

  • 3.7/5 κατάταξη (6 ψήφοι)
ΚΑΘΕ ΤΡΙΤΗ ΜΕ ΤΟΝ ΜΟΡΙ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΚΑΘΕ ΤΡΙΤΗ ΜΕ ΤΟΝ ΜΟΡΙ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Η έξυπνη σκηνοθετική προσέγγιση, πραγματεύθηκε ένα βαρύ θέμα, είχε σε κατάλληλες δόσεις χιούμορ, συναίσθημα και ανθρώπινη ευαισθησία, χρησιμοποιώντας εύστοχα τις εναλλαγές δράσης και αφήγησης.

  • 3.0/5 κατάταξη (8 ψήφοι)