Κριτική Onlytheater
ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Παράσταση, που εγκλωβίστηκε σε μέτριες, προφανείς και ρηχές σκηνοθετικές επιλογές και μια ερμηνευτική φόρμα, που δεν έδωσε στο λόγο παλμό και βάθος.
ΗΛΕΚΤΡΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η εικόνα υπερίσχυσε του λόγου, ο οποίος δεν είχε αντίστοιχη δυναμική και συχνά λειτούργησε σε βάρος του.
ΑΝΤΙΓΟΝΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η σκηνοθετική προσέγγιση είχε κάποιες αρρυθμίες που οδήγησαν σε κοιλιές στη ροή και την εξέλιξη της ιστορίας και ανισοβαρείς ερμηνείες, άλλοτε με φωτεινές στιγμές κι άλλοτε χωρίς ισορροπία και μέτρο.
ΕΥΜΕΝΙΔΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η προσπάθεια είχε τόλμη, προσανατολισμό και υπηρέτησε με συνέπεια και μέτρο το στόχο της, αποτελώντας ένα καλλιτεχνικό στοίχημα που κερδήθηκε.
ΠΛΟΥΤΟΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια προσπάθεια σύγχρονης σκηνικής αναπαράστασης αρχαίας κωμωδίας, που είχε ως έμπνευση τον Αριστοφάνη, αλλά αλλοίωσε, σε σημαντικό βαθμό, την ουσία του.
ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ, ΒΙΒΛΙΟ 2ο, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 23ο - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια παράσταση, σαν εικαστική σύνθεση. Η κίνηση και τα σώματα είχαν ρόλο πρωταγωνιστή, η εικόνα τους είχε αναμφισβήτητη αισθητική, με το λόγο σε δεύτερη μοίρα, σε μορφή αποστασιοποιημένης αφήγησης.
ΑΧΑΡΝΗΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η σκηνοθετική προσέγγιση προσπάθησε μέσα από τη σάτιρα, να αποτυπώσει τα απλά, αλλά διαχρονικά μηνύματα του ποιητή, συχνά με έξυπνο χιούμορ και χωρίς πολλές υπερβολές.
ΠΟΡΝΟΣΤΑΡ - Η ΑΟΡΑΤΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΟΥ ΣΕΞ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Οι ερμηνείες στάθηκαν σε ένα γενικά καλό επίπεδο, με τη Θεοδώρα Τζήμου να δίνει προσωπικό ρεσιτάλ.
ΔΡΑΚΟΥΛΑΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια προσπάθεια απεικόνισης του τρομακτικού κόσμου του Κόμη Δράκουλα, η οποία βασίστηκε σε πολύ μεγάλο βαθμό στην αισθητική της.
ΤΟ ΦΙΝΤΑΝΑΚΙ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μία παράσταση ενός ελληνικού κειμένου, που παρά την ηλικία του, δεν έχει χάσει τη δροσιά και την αξία του.