• BUZZ
  • Κριτική Onlytheater

Κριτική Onlytheater

ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Παράσταση, που εγκλωβίστηκε σε μέτριες, προφανείς και ρηχές σκηνοθετικές επιλογές και μια ερμηνευτική φόρμα, που δεν έδωσε στο λόγο παλμό και βάθος.

  • 3.0/5 κατάταξη (6 ψήφοι)
ΗΛΕΚΤΡΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΗΛΕΚΤΡΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Η εικόνα υπερίσχυσε του λόγου, ο οποίος δεν είχε αντίστοιχη δυναμική και συχνά λειτούργησε σε βάρος του.

  • 3.5/5 κατάταξη (11 ψήφοι)
ΑΝΤΙΓΟΝΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΑΝΤΙΓΟΝΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Η σκηνοθετική προσέγγιση είχε κάποιες αρρυθμίες που οδήγησαν σε κοιλιές στη ροή και την εξέλιξη της ιστορίας και ανισοβαρείς ερμηνείες, άλλοτε με φωτεινές στιγμές κι άλλοτε χωρίς ισορροπία και μέτρο.

  • 2.0/5 κατάταξη (5 ψήφοι)
ΕΥΜΕΝΙΔΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΕΥΜΕΝΙΔΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Η προσπάθεια είχε τόλμη, προσανατολισμό και υπηρέτησε με συνέπεια και μέτρο το στόχο της, αποτελώντας ένα καλλιτεχνικό στοίχημα που κερδήθηκε.

  • 3.0/5 κατάταξη (6 ψήφοι)
ΠΛΟΥΤΟΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΠΛΟΥΤΟΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Μια προσπάθεια σύγχρονης σκηνικής αναπαράστασης αρχαίας κωμωδίας, που είχε ως έμπνευση τον Αριστοφάνη, αλλά αλλοίωσε, σε σημαντικό βαθμό, την ουσία του.

  • 3.4/5 κατάταξη (8 ψήφοι)
ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ, ΒΙΒΛΙΟ 2ο, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 23ο - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ, ΒΙΒΛΙΟ 2ο, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 23ο - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Μια παράσταση, σαν εικαστική σύνθεση. Η κίνηση και τα σώματα είχαν ρόλο πρωταγωνιστή, η εικόνα τους είχε αναμφισβήτητη αισθητική, με το λόγο σε δεύτερη μοίρα, σε μορφή αποστασιοποιημένης αφήγησης.

  • 3.0/5 κατάταξη (6 ψήφοι)
ΑΧΑΡΝΗΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΑΧΑΡΝΗΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Η σκηνοθετική προσέγγιση προσπάθησε μέσα από τη σάτιρα, να αποτυπώσει τα απλά, αλλά διαχρονικά μηνύματα του ποιητή, συχνά με έξυπνο χιούμορ και χωρίς πολλές υπερβολές.

  • 3.5/5 κατάταξη (13 ψήφοι)
ΠΟΡΝΟΣΤΑΡ - Η ΑΟΡΑΤΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΟΥ ΣΕΞ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΠΟΡΝΟΣΤΑΡ - Η ΑΟΡΑΤΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΟΥ ΣΕΞ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Οι ερμηνείες στάθηκαν σε ένα γενικά καλό επίπεδο, με τη Θεοδώρα Τζήμου να δίνει προσωπικό ρεσιτάλ.

  • 3.1/5 κατάταξη (7 ψήφοι)
ΔΡΑΚΟΥΛΑΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΔΡΑΚΟΥΛΑΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Μια προσπάθεια απεικόνισης του τρομακτικού κόσμου του Κόμη Δράκουλα, η οποία βασίστηκε σε πολύ μεγάλο βαθμό στην αισθητική της.

  • 3.0/5 κατάταξη (7 ψήφοι)
ΤΟ ΦΙΝΤΑΝΑΚΙ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΤΟ ΦΙΝΤΑΝΑΚΙ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Μία παράσταση ενός ελληνικού κειμένου, που παρά την ηλικία του, δεν έχει χάσει τη δροσιά και την αξία του.

  • 3.0/5 κατάταξη (6 ψήφοι)