Κριτική Onlytheater
ΚΑΖΙΜΙΡ ΚΑΙ ΚΑΡΟΛΙΝΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Παράσταση σύγχρονη, σκηνοθεσία στιβαρή και δυναμική, πολύ καλές ερμηνείες και καλοκουρδισμένος θίασος, κρατούν αμείωτο το ενδιαφέρον του θεατή.
ΑΝΝΑ ΚΑΡΕΝΙΝΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Παράσταση μεγάλη σε διάρκεια, κουραστική, που δεν καταφέρνει να συγκινήσει έντονα, να πείσει για το πάθος των ηρώων της και να δέσει σε ενιαίο και αρμονικό σύνολο.
ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑ ΠΑΤΣΑΛΙΔΗ ΓΙΑ ΤΟΝ 'ΒΟΫΤΣΕΚ'
-
Φορτώνοντας τον ήρωά του με τις αντιφάσεις, τις νευρώσεις και τις αμαρτίες της εποχής της εκβιομηχάνισης, ο Μπύχνερ παραδίδει στη θεατρική ιστορία ένα υβρίδιο, ημιτελές μεν πλην όμως συναρπαστικό, ανυπάκουο σε κάθε σκηνοθετικό «τσελεμεντέ».
ΟΦΣΑΪΝΤ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Το ΟΦΣΑΪΝΤ, ακολούθησε την προβληματική του συγγραφέα, αλλά δεν την ανέπτυξε, ούτε την εξέλιξε, αφήνοντας έντονες επικαλύψεις και δραματουργικά κενά.
ΤΑΡΤΟΥΦΟΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η σκηνοθετική οπτική των Χειλάκη - Δούνια ξεφεύγει από την κλασσική και "ασφαλή" γραμμή σκηνοθεσίας. Κίνηση, σκηνικά και κοστούμια, έχουν σημειολογία και λόγο ύπαρξης.
ΤΟ ΚΟΥΚΛΟΣΠΙΤΟ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Παράσταση σύγχρονη, προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις του σήμερα. Κάποιες παραφωνίες στις ερμηνείες, δεν αλλοιώνουν την τελική αισθητική και καλλιτεχνική αξία της.
ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ΤΖΟΥΛΙΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένταση και πάθος, έκαναν κάποιες στιγμές "κοιλιά", ενώ οι κωμικές πινελιές ξένισαν, αφού δε φάνηκε να έχουν λόγο ύπαρξης στην παράσταση.
ΙΩΒ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Στο ζεστό και ιδιαίτερα φιλόξενο χώρο του Θεάτρου Ιλίσια - Βολανάκης, ο Τσέζαρις Γκραουζίνις, σκηνοθετεί το Θανάση Τσαλταμπάση, στον βιβλικό ΙΩΒ.
ΣΤΗ ΣΙΩΠΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια ακραία αντίδραση σε ένα ψέμα, σημαδεύει δύο ζωές και την κοινή τους πορεία στο χρόνο. Μια τιμωρία, καταντά να γίνεται κόλαση για δύο.
ΜΙΡΑΝΤΑ. ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η Ματίνα Καλτάκη πιστεύει ότι αξίζει να δείτε την ΜΙΡΑΝΤΑ κι ας μην επιτρέπει η διασκευή, παρά μόνο σχηματικά τη σύνδεση με το σαιξπηρικό πρωτότυπο.