Κριτική Onlytheater
ΧΕΙΡΟΓΡΑΦO - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η Χάρις Αλεξίου γράφει για στιγμιότυπα της ζωής της, προσωπικά και επαγγελματικά, στην παράσταση ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΟ, που σκηνοθετεί ο Γιώργος Νανούρης, στη σκηνή του Νέου Θεάτρου Βασιλάκου.
Η ΟΠΕΡΑ ΤΗΣ ΠΕΝΤΑΡΑΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Κάποιες καλές ερμηνείες, αποτέλεσαν οάσεις, μέσα στη γενικότερη μετριότητα μιας πολυδιαφημισμένης παράστασης, που έχασε το δρόμο της.
ΓΑΜΠΡΟΙ ΓΙΑ ΠΟΥΛΗΜΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Οι ατάκες μέχρι τη μέση του έργου, αγγίζουν τα όρια της πλήξης, ενώ στο δεύτερο μέρος, το χιούμορ κάνει την εμφάνισή του, "ξυπνώντας" ευχάριστα τους θεατές.
ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑ ΠΑΤΣΑΛΙΔΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΤΗΣ FUJAIRAH ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΑΒΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
-
Στο μυαλό του απλού Έλληνα πολίτη η Μέση Ανατολή ταυτίζεται πάντα με κάτι πολιτικό ή βίαιο, ποτέ με κάτι πολιτιστικό.
ΡΙΧΑΡΔΟΣ Γ' - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια πειραγμένη εκδοχή του δράματος του Ουίλιαμ Σαίξπηρ ΡΙΧΑΡΔΟΣ Ο Γ', σκηνοθετεί ο Τάκης Τζαμαργιάς, στο Σύγχρονο Θέατρο.
Σ' ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΜΕ ΑΚΟΥΤΕ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η εμβριθής μελέτη του σκηνοθέτη και η σκηνική απόδοση του κειμένου, τον οδήγησαν σε προσεκτική και ισορροπημένη σκηνοθεσία, χωρίς ακρότητες.
ΡΩΜΑΙΟΣ ΚΑΙ ΙΟΥΛΙΕΤΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η "πειραγμένη" εκδοχή του κλασσικού Σαιξπηρικού μύθου, είχε ρυθμό, ισορροπία, αλλά και μικρές παγίδες υπερβολής σε εικόνα, ερμηνείες, κίνηση, που δεν αποφεύχθηκαν.
THE MASTER BUILDER - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Το ρεσιτάλ του Ralph Fiennes, σχεδόν αψεγάδιαστο, είναι από μόνο του, μια πολύ καλή αφορμή, για να παρακολουθήσει κανείς την παράσταση. Ο Γ. Χριστόπουλος γράφει κριτική.
ΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Κείμενο παρωχημένο, ρυθμοί αργοί και συχνά κουραστικοί, πολλές και αχρείαστες παύσεις και αναξιοποίητες κάποιες καλές ερμηνείες.
ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ. ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Κριτική του Σάββα Πατσαλίδη για την παράσταση ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ και ένα γενικό σχόλιο περί περφόρμανς.