Κριτική Onlytheater
ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Γεωργιανός σκηνοθέτης Λεβάν Τσουλάτζε που σκηνοθετεί την παράσταση στο θέατρο Άνεσις προτίμησε μία συμβατική ανάγνωση - η πολιτική διάσταση εξαφανίζεται και μένει μια ιστορία μ’ έναν φοιτητή που η φτώχεια και η αδικία τον οδηγούν στον φόνο.
BILLY ELLIOT THE MUSICAL - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Γιώργος Χριστόπουλος είδε το μιούζικαλ BILLY ELLIOT στο Παλλάς και γράφει κριτική.
ΠΑΡΑΣΙΤΑ. ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Γ. Χριστόπουλος πιστεύει πως η Κόρα Καρβούνη, είναι από τις καλύτερες ηθοποιούς της γενιάς της και απολαμβάνει αυτό που κάνει στη σκηνή, στο μέγιστο βαθμό.
ΔΑΦΝΕΣ ΚΑΙ ΠΙΚΡΟΔΑΦΝΕΣ. ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η Ματίνα Καλτάκη, είδε στο θέατρο Μουσούρη τις ΔΑΦΝΕΣ ΚΑΙ ΠΙΚΡΟΔΑΦΝΕΣ, των Κεχαΐδη - Χαβιαρά, σε σκηνοθεσία Πέτρου Φιλιππίδη και γράφει κριτική.
ΘΕΛΩ ΜΙΑ ΧΩΡΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
H Ματίνα Καλτάκη είδε το ΘΕΛΩ ΜΙΑ ΧΩΡΑ του Ανδρέα Φλουράκη, στο Θέατρο Τέχνης και γράφει κριτική.
Η ΜΕΓΑΛΗ ΧΙΜΑΙΡΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Γιώργος Χριστόπουλος, γράφει για μια παράσταση, εστιασμένη στον άνθρωπο και τον ψυχισμό του, που διεισδύει βαθιά στην ψυχολογία των ηρώων.
Η ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΚΥΝΗΓΙΟΥ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Γιώργος Χριστόπουλος είδε την παράσταση Η ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΚΥΝΗΓΙΟΥ στο θέατρο Κιβωτός, και γράφει.
STILL LIFE, ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η αέναη πάλη του "ξανά" με το "για πάντα" και οι μεταμορφώσεις του εαυτού μας, που πολεμάμε να κρατήσουμε και αυτές που αγωνιζόμαστε να απορρίψουμε, είναι συνεχώς στο προσκήνιο. Ο Γιώργος Χριστόπουλος είδε την παράσταση και γράφει.
ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΓΚΟΝΤΟ, ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένα από τα πιο γνωστά κείμενα του Ιρλανδού Σάμιουελ Μπέκετ το ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΓΚΟΝΤΟ ανεβάζει η ομάδα Cartel στον ομώνυμο χώρο του Βοτανικού, σε σκηνοθεσία του Νίκου Καραγέωργου. Ο Γ. Χριστόπουλος, είδε την παράσταση και γράφει.
ΑΙΑΣ, ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Την τραγωδία του Σοφοκλή "Αίας", σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου, παρακολούθησε, στο Βεάκειο, ο Γιώργος Χριστόπουλος και γράφει την κριτική του.