Κριτική Onlytheater
ΑΡΓΟΠΟΡΗΜΕΝΗ (ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΕΝΟΣ ΚΑΟΥΜΠΟΫ) - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Οι αδυναμίες επισκίασαν τα θετικά στοιχεία. Οι ομοιότητες του κειμένου δε, με το γνωστό κινηματογραφικό σενάριο, στέρησαν την πρωτοτυπία.
ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΜΠΕΡΝΑΡΝΤΑ ΑΛΜΠΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Έργο ανθρωποκεντρικό και βαθιά τραγικό, αναζητά σε βάθος τις αιτίες της ανεξέλεγκτης έξαρσης των ανθρώπινων συναισθημάτων και τις συνέπειές της.
ΜΗΧΑΝΗ ΑΜΛΕΤ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
H ατμόσφαιρα ήταν γραμμική και δεν αντιπροσώπευσε επαρκώς τις ψυχολογικές μεταπτώσεις του ήρωα, στην πορεία από τη ματαιότητα προς τη διαύγεια.
ΜΑ.ΘΥΜΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η παράσταση, πραγματεύτηκε μια πολυπαιγμένη θεατρική πρόταση του Ιονέσκο, χωρίς να φέρει κάτι ρηξικέλευθο. Στάθηκε όμως, πιστή στο πνεύμα του.
ΙΣΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Πέντε ηθοποιοί, απεικόνισαν σκηνικά το χαρακτήρα τους, δημιουργώντας ένα ισορροπημένο, τρυφερό και ανθρώπινο σύνολο.
ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η παράσταση αφήνει μια καλή γενική εντύπωση, χάρη στην έξυπνη και ρυθμική σκηνοθετική οπτική που ακολουθήθηκε.
ΓΚΙΑΚ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
H παράσταση του Skrow, με τη λογοτεχνική πρωτοτυπία, διατηρεί την αυθεντικότητα και την εξυπνάδα και στη θεατρική της μεταφορά.
ΟΙΔΙΝΟΥΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Στη σκηνή του Θεάτρου Θησείον, είδα μια παράσταση, με στοιχεία ψυχολογικού θρίλερ, αλλά και φιλοσοφικής ενδοσκόπησης. Σκηνοθεσία γρήγορη και έξυπνη, ερμηνείες υποδειγματικές.
POST INFERNO - ΠΡΟΣ ΔΑΜΑΣΚΟΝ. ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η κ. Πατεράκη απέδειξε ότι είναι σκηνοθέτις με όραμα, που όταν καταπιάνεται με μία παράσταση, τη δουλεύει σε βάθος και λεπτομέρεια.
ΑΓΑΠΗΜΕΝΕ ΜΟΥ ΧΕΡΜΠΕΡΤ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η παράσταση βασίστηκε σε κείμενο με κάποιες αδυναμίες, αλλά με σημαντική προβληματική, την οποία απέτυχε να αναπτύξει ουσιαστικά.