• BUZZ
  • Κριτική Onlytheater

Κριτική Onlytheater

ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΚΙΚΙ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΚΙΚΙ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Στη μικρή σκηνή του Θεάτρου Άλμα, είδαμε το έργο του Δημήτρη Οικονόμου ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΚΙΚΙ, βασισμένο πάνω σε γεγονότα της ζωής της Κίκι του Μον Παρνάς, σε σκηνοθεσία Κ. Τσονόπουλου.

  • 4.0/5 κατάταξη (2 ψήφοι)
ΕΙΔΑΜΕ ΤΗΝ JUDI DENCH KAI TON KENNETH BRANNAGH ΣΤΟ 'THE WINTER'S TALE'

ΕΙΔΑΜΕ ΤΗΝ JUDI DENCH KAI TON KENNETH BRANNAGH ΣΤΟ 'THE WINTER'S TALE'

  • Κριτική Onlytheater
  • Ο Γιώργος Χριστόπουλος ταξίδεψε μέχρι το Garrick Theatre του Λονδίνου, για να παρακολουθήσει το ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ του Shakespeare, σε σκηνοθεσία R. Ashford και K. Brannagh.

  • 0.0/5 κατάταξη (0 ψήφοι)
ΤΟ ΚΟΥΡΔΙΣΤΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΤΟ ΚΟΥΡΔΙΣΤΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Ο Γ. Κακλέας δεν αποφεύγει ένα βιντεοκλιπίστικο μοτίβο που συχνά κουράζει και που τον στοιχειώνει σε όλα τα project που αναλαμβάνει προσφάτως και δεν είναι μιούζικαλ.

  • 5.0/5 rating 1 vote
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Έμπνευση του έργου, η ταραγμένη Ρωσία των αρχών του προηγούμενου αιώνα. Ο Γκόρκι το έγραψε στη φυλακή, όπου βρέθηκε για τις πολιτικές του πεποιθήσεις.

  • 5.0/5 κατάταξη (3 ψήφοι)
ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣΕΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣΕΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Μια μαύρη κωμωδία, με κείμενο περιορισμένης δυναμικότητας και σκηνοθεσία που ξεκινάει με κέφι και διάθεση, αλλά προς το τέλος αφήνεται να λιμνάσει παρέα με το κείμενο.

  • 3.0/5 rating 1 vote
ΤΣΕΧΩΦ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΤΣΕΧΩΦ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Όσοι περιμένετε έναν ακόμα κλασσικό Τσέχωφ, θα απογοητευτείτε, οι υπόλοιποι θα περάσετε καλά, έστω και αν στο τέλος έχετε κάποιες ενστάσεις.

  • 5.0/5 rating 1 vote
Η ΤΣΕΡΛΙΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΩΝ ΚΥΝΗΓΩΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ

Η ΤΣΕΡΛΙΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΩΝ ΚΥΝΗΓΩΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Στο Θέατρο της οδού Κεφαλληνίας, δείτε μια παράσταση, με δυνατό και αιχμηρό κείμενο, υψηλή αισθητική, ενδιαφέρουσα σκηνοθεσία και πολύ καλές ερμηνείες.

  • 5.0/5 rating 1 vote
ΕΝΝΕΑ ΚΑΙ ΠΕΝΤΕ. ΚΡΙΤΙΚΗ

ΕΝΝΕΑ ΚΑΙ ΠΕΝΤΕ. ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Ο Παπακωνσταντίνου, συνεχίζει ακάθεκτος με το ίδιο κέφι και διάθεση, που είχε και ως έφηβος. Η φωνή του πιο ώριμη, μεστή, αλλά αναλλοίωτη στο μέταλλο και την αισθαντικότητά της έχει γίνει σήμα κατατεθέν για γενιές και αποτελεί σταθερή αξία. Ξέρεις ότι θα περάσεις υπέροχα ακούγοντάς τον..

  • 5.0/5 κατάταξη (4 ψήφοι)
ΣΑΛΩΜΗ. ΚΡΙΤΙΚΗ

ΣΑΛΩΜΗ. ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ματίνα Καλτάκη
  • Η σκηνοθεσία απέτυχε να μεταφράσει με επιτυχία την ιδέα που την κίνησε. Οι ηθοποιοί παρέμειναν δέσμιοι μιας στημένης τοποθέτησης στο γυμνό, γεωμετρικό σκηνικό χώρο. 

  • 4.0/5 κατάταξη (3 ψήφοι)
ΣΜΥΡΝΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΣΜΥΡΝΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Υπέρμετρη προβολή στην παράσταση της "αστικής" Σμύρνης, σε βάρος της "πνευματικής", με εξαίρεση τη σκηνή της όπερας. Οι τόνοι μελό δεν αποφεύγονται.

  • 2.7/5 κατάταξη (7 ψήφοι)