Κριτική Onlytheater
YOUNG LEAR - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Δυναμική σκηνοθεσία και παρά τις κάποιες μικρές αρρυθμίες, είχε ατμόσφαιρα και ένταση.
ΟΡΛΑΝΤΟ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένα δύσκολο -και πιθανώς- έντονα προσωπικό κείμενο της Virginia Wolfe, επιβεβαιώνει ότι είναι ένα έργο οραματιστικό και με πολλές πιθανές ερμηνείες.
ΟΙ ΤΣΟΥΧΤΡΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Το κείμενο είχε κάποιες αδυναμίες με έντονο το στοιχείο της επαναληπτικότητας των νοημάτων και η παράσταση είχε κάποιες μικρές κοιλιές, αλλά ανέδειξε ένα αξιόλογο πρωταγωνιστικό δίδυμο.
ΑΝΤΙΓΟΝΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η παράσταση αυτή είχε στόχο, ισορροπία, σωστή αξιοποίηση του αρχαίου λόγου, συνέχεια και συνέπεια στη ροή της. Διατήρησε την αυθεντικότητά της, βάζοντας στην εκδοχή που είδα, την προσωπική σφραγίδα του σκηνοθέτη και των συντελεστών της.
WEST SIDE STORY - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Το μιούζικαλ δεν είναι εύκολο είδος θεάτρου. Χρειάζεται έμπειρο σκηνοθέτη, εμπνευσμένο ενορχηστρωτή και ευφάνταστο χορογράφο.
ΕΠΤΑ ΕΠΙ ΘΗΒΑΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Γκραουζίνις σεβάστηκε απόλυτα τον αρχαίο λόγο, τον προσάρμοσε στο σήμερα και τον ανέδειξε με μια εύρυθμη και ατμοσφαιρική σκηνοθεσία.
Η ΚΥΡΙΑ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Το κείμενο του Γιάννη Μαρή, έτυχε ενός ιδιαίτερου ανεβάσματος, (ατμόσφαιρα, ρυθμός, ερμηνείες), το οποίο το ανέδειξε και το κράτησε σε υψηλό αισθητικό επίπεδο.
ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΙΑΔΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Παράσταση χαμένη στη δυσκολία του εγχειρήματός της, χωρίς φρέσκια ματιά ή μια ανανεωτική οπτική. Το τέλος ήρθε λυτρωτικά, μετά από ένα δίωρο κουραστικής θέασης.
ΑΜΥΝΤΑΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Σπύρος Ευαγγελάτος στον ΑΜΥΝΤΑ του, μας απέδειξε, ότι διατηρεί το κέφι, τη διάθεση και το μεράκι να σκηνοθετεί έργα, που ταιριάζουν στο ταμπεραμέντο του.
ΠΛΟΥΤΟΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Το φετινό ανέβασμα του ΠΛΟΥΤΟΥ, δια χειρός Γ. Κιμούλη, έδειξε να έχει προθέσεις για κάτι διαφορετικό. Κάτι όμως, σαν να μην πήγε καλά...