• BUZZ
  • Κριτική Onlytheater

Κριτική Onlytheater

NINE. ΚΡΙΤΙΚΗ

NINE. ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ματίνα Καλτάκη
  • Η ταινία του Φελίνι υπήρξε πηγή έμπνευσης για το NINE και κει τελειώνει η όποια σχέση τους.

  • 3.4/5 κατάταξη (12 ψήφοι)
ΓΚΑΜΠΥ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΓΚΑΜΠΥ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Η ΓΚΑΜΠΥ αποτελεί τολμηρό θεατρικό πόνημα. Δικαίωσε τους συντελεστές και φανέρωσε βάθος δουλειάς. Προσεγμένη και ευφάνταστη σκηνοθεσία, γρήγορος ρυθμός, εναλλαγές δράσης και αφήγησης, πολύ καλές ερμηνείες.

  • 3.6/5 κατάταξη (10 ψήφοι)
ΑΠΟΛΥΜΕΝΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΑΠΟΛΥΜΕΝΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Οι αδυναμίες και η επαναληπτικότητα του κειμένου, συνδυάστηκαν με σκηνοθετική ατολμία και γενικότερη ερμηνευτική σύγχυση.

  • 3.6/5 κατάταξη (5 ψήφοι)
ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ

ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ

  • Άρθρο
  • Συντάκτης: Ματίνα Καλτάκη
  • Η Ματίνα Καλτάκη πιστεύει πως το μήνυμα πίσω από τη σκηνική πράξη είναι τόσο αντιδραστικό, που παίζει τελικά, το παιχνίδι του ακραίου φιλελεύθερου μοντέλου, που έχει διαλύσει το κράτος πρόνοιας.

  • 3.4/5 κατάταξη (5 ψήφοι)
ΣΥΓΓΝΩΜΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΣΥΓΓΝΩΜΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Στο Θέατρο Σταθμός, είδα μια παράσταση σύγχρονη, φρέσκια, αληθινή και εξαιρετικά ενδιαφέρουσα, που απέφυγε τις εύκολες και προφανείς λύσεις.

  • 4.4/5 κατάταξη (7 ψήφοι)
Ο ΧΟΡΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ. ΚΡΙΤΙΚΗ

Ο ΧΟΡΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ. ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ματίνα Καλτάκη
  • Είναι υπερβολική η ‘δόση’ του εγκλεισμού΄, για να την αντιμετωπίσει ένας σύγχρονος σκηνοθέτης με ρεαλιστικά κριτήρια. Και αυτό, δεν αξιολογήθηκε επαρκώς από τον Δ. Καταλειφό και την Ελ. Σκότη.

  • 4.6/5 κατάταξη (7 ψήφοι)
ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΡΑΨΩΔΙΑ Ε' - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΡΑΨΩΔΙΑ Ε' - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Οι ηθοποιοί κατέθεσαν το ταλέντο και την εκφραστικότητά τους στο μέγιστο βαθμό, με αποτέλεσμα μια παράσταση σημερινή, με υψηλό αισθητικό αποτέλεσμα.

  • 3.5/5 κατάταξη (2 ψήφοι)
ΚΑΓΚΟΥΡΩ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΚΑΓΚΟΥΡΩ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Κείμενο με παλιομοδίτικα σύγχρονη προβληματική, φλυαρία, δραματουργικά κενά και σκηνοθεσία που δε βοήθησε στην ανάπτυξη και την εξέλιξη της παράστασης.

  • 1.0/5 κατάταξη (2 ψήφοι)
ΤΕΦΡΑ ΚΑΙ ΣΚΙΑ. ΚΡΙΤΙΚΗ

ΤΕΦΡΑ ΚΑΙ ΣΚΙΑ. ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ματίνα Καλτάκη
  • Κατασκευάζουμε τον «εαυτό» μας αενάως, όσο ζούμε. Το ζήτημα είναι ο λόγος της γυναίκας να προκαλέσει συσχετισμούς και αναγωγές από την προσωπική στη συλλογική διάσταση. Αλλιώς η πλήξη καραδοκεί.

  • 2.5/5 κατάταξη (8 ψήφοι)
Ο ΘΕΟΣ ΤΗΣ ΣΦΑΓΗΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

Ο ΘΕΟΣ ΤΗΣ ΣΦΑΓΗΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Υπήρχε συνεχώς στην ατμόσφαιρα του Αθηνών, μια αίσθηση καλής χημείας μεταξύ της ομάδας των τεσσάρων, η οποία με τον καιρό, υποθέτω, θα γίνεται δυνατότερη.

  • 4.7/5 κατάταξη (23 ψήφοι)