Κριτική Onlytheater
ΔΙΓΕΝΗΣ ΑΚΡΙΤΗΣ, ΣΤΑ ΟΡΙΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Το καλό και ουσιαστικό θέατρο, αν έχει μεράκι και όραμα, μπορεί να χωρέσει και σε ένα μικρό χώρο και να γίνει ακόμα και χωρίς σκηνικά.
Ο ΗΛΙΘΙΟΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Στη σκηνή του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά, είδα μία εκ προοιμίου δύσκολη προσπάθεια θεατρικής προσαρμογής ενός κλασικού κειμένου.
ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΟΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η έμμετρη μετάφραση του Γιάγκου Ανδρεάδη διατήρησε την ποιητική πλαστικότητα του λόγου, τη λυρικότατη ροή στην εξέλιξη της ιστορίας και τη χαρίεσσα ατμόσφαιρα του αρχικού κειμένου
Ο ΠΑΤΕΡΑΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Επιτυχημένη σκηνική μεταφορά ενός εκ των πιο αιχμηρών κειμένων του Στρίντμπεργκ, το οποίο παραμένει στην ουσία του επίκαιρο και διαχρονικό.
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΒΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η σκηνοθεσία στάθηκε πολύ κοντά στο σύμπαν του Μπέργκμαν και παρά τις μικρές κάμψεις στο ρυθμό και κάποιες κινητικές ή φωνητικές υπερβολές,αποτέλεσε μία ακριβή αναπαράσταση αυτού του σύμπαντος.
ΨΗΛΑ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΦΥΡΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια παράσταση ενός κλασσικού έργου της αμερικάνικης δραματουργίας, το οποίο χρειαζόταν ένα φρεσκάρισμα για να προσαρμοστεί στις ανάγκες του σήμερα.
ΑΡΙΣΤΟΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Mια παράσταση που αποτελεί, σχεδόν, ιδανική σκηνική μεταφορά ενός βραβευμένου λογοτεχνικού έργου, χωρίς να χαθεί ίχνος από την ουσία και τα νοήματα του αρχικού κειμένου.
ΣΟΥ ΦΥΛΑΞΑΜΕ ΜΙΑ ΘΕΣΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο ρυθμός της παράστασης έκανε κάποιες μικρές κοιλιές, αλλά κατάφερε να κρατήσει ζωντανό το ενδιαφέρον του θεατή, μέχρι το τέλος.
ΕΝΑΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΛΕΓΑΝ ΛΑΒ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Παράσταση με ρυθμό, ατμόσφαιρα, αισθητική και με το νεαρό πρωταγωνιστή να δίνεται ψυχή και σώμα στο ρόλο του.
ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Παράσταση με ρυθμό, ένταση, που ανέδειξε τις λεπτές ισορροπίες μεταξύ αλήθειας-ψέματος, βεβαιότητας-αμφιβολίας, σκοταδιού-φωτός, συντήρησης-προόδου. Ερμηνείες υψηλού επιπέδου.