Κριτική Onlytheater
ΑΙΑΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια κλειστού χώρου αναπαράσταση της σοφόκλειας τραγωδίας, με μοντέρνα οπτική, η οποία όμως δεν αλλοιώνει το πνεύμα και τα νοήματα του αρχαίου λόγου.
Ο ΠΑΠΑΓΑΛΛΟΣ ΜΟΥ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένα άγνωστο κείμενο, βαθιά εξομολογητικό, απολογιστικό, συναισθηματικά φορτισμένο, που θίγει ευαίσθητες χορδές της ανθρώπινης ψυχοσύνθεσης.
ΤΥΡΑΝΝΟΣΑΥΡΟΙ ΡΕΞ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένα συγγραφικό και σκηνοθετικό ταλέντο, που κάποιες στιγμές όμως, διοχετεύεται σε λάθος ατραπούς.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Σύγχρονη παράσταση, με χιούμορ και με ερμηνεία που είχε δύναμη, ένταση, συναίσθημα και αμεσότητα.
ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΚΡΗΞΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια παράσταση φρέσκια και σύγχρονη, που έχει ιδέες, νεανικό σφρίγος και γρήγορο ρυθμό.
Η ΠΑΡΕΛΑΣΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Γρήγορος ρυθμός, σημασία στην αλληγορία του λόγου που δένει αρμονικά με το σκηνικό χώρο και προσεγμένες ερμηνείες.
ΕΒΙΤΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Στη σκηνή του Δημοτικού Θεάτρου του Πειραιά, είδα μια μοντέρνα παραγωγή του γνωστού μιούζικαλ που σεβάστηκε το θεατή. Είχε θέαμα, ατμόσφαιρα, ρυθμό και την αστερόσκονη του κόσμου της Εύας Περόν
Ο ΞΕΝΟΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Σκηνοθετική οπτική που κράτησε την ουσία του λόγου, την εμπλούτισε με λυρισμό, εικόνες και συμβολισμούς και θέλησε να ρίξει φως στις σκοτεινές και ταραγμένες πτυχές του μυαλού του ανθρώπου και σχεδόν υποδειγματικές ερμηνείες.
ΡΙΤΑ & ΝΤΥΛΑΝ & ΦΑΙΔΡΟΣ & ΦΑΜΚΕ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Κείμενο χωρίς πρωτοτυπία και καμία αιχμηρότητα στο χιούμορ του. Ανακυκλώνει απλώς στερεοτυπικά αστεία. Η σκηνοθεσία προσπάθησε, αλλά δεν... Οι ερμηνείες σε διαφορετικά επίπεδα, χωρίς συντονισμό και σκηνική εξάρτηση.
Η ΤΑΞΗ ΜΑΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Παράσταση που βασίστηκε σε πολύ δυνατό κείμενο και μια σκηνοθεσία που το διάβασε έξυπνα και ευρηματικά. Απέδωσε την ιστορική αλήθεια και τις ανθρώπινες αξίες, χωρίς διδακτισμό, αλλά με συναίσθημα και κριτικό πνεύμα.