Κριτική Onlytheater
ΤΡΕΙΣ ΨΗΛΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Αξιοπρεπής και ειλικρινής προσπάθεια απεικόνισης της ιδιαίτερης ιδιοσυγκρασίας τριών γυναικών, σε μια "συζήτηση" με το παρόν, το παρελθόν και το μέλλον τους.
ΠΛΑΤΕΙΑ ΗΡΩΩΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η σκηνοθετική οπτική παρόλο που δεν απέφυγε κάποια μικρή κοιλιά και μία φόρμα στις σκηνικές της εικόνες, ευτύχησε να συνεπικουρείται από μερικές υποδειγματικές ερμηνείες.
ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΙ, ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Στη σκηνή του Θεάτρου Τέχνης είδα μια παράσταση με κλασσική, αλλά επίκαιρη προβληματική, η οποία όμως έμεινε στην εποχή που πρωτογράφτηκε, παρά στο σήμερα.
ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΨΕΜΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Πολλές ιδέες, αλλά άναρχες και χωρίς να δένουν. Αποτέλεσμα μια γενικότερη σύγχυση, που δεν επέτρεψε να έχει το έργο ειδικό βάρος και ίχνος στο θεατρικό γίγνεσθαι.
AT HOME AT THE ZOO - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια παράσταση που σεβάστηκε απόλυτα τον πολυσήμαντο και ανθρώπινο λόγο του Άλμπι κι έδωσε έμπνευση για δημιουργικό προβληματισμό.
ΝΙΚΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια παράσταση βασισμένη στο βιβλίο-μωσαϊκό της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας, που προσπάθησε να διατηρήσει ισορροπία ανάμεσα σε γεγονότα, χαρακτήρες και συναίσθημα.
ΛΑΜΠΕΝΤΟΥΖΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Οι δυνατές ερμηνείες ευθυγραμμίστηκαν με τη δυναμική σκηνοθεσία, δίνοντας μια θεατρική πρόταση που κέντρισε θετικά, έντονα και δημιουργικά τόσο το μάτι όσο και το πνεύμα του θεατή.
Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΣΟΥ ΠΕΘΑΝΕ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια παράσταση που προσπάθησε μέσω τριών ρόλων από εμβληματικά έργα της παγκόσμιας δραματουργίας, να αποτυπώσει "ανθρώπινες" αγωνίες και αδιέξοδα, σε μια υποτιθέμενη συνάντησή τους.
ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΤΟΥ ΛΥΚΟΥ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια προσπάθεια προσαρμογής ενός μυθιστορήματος σε θεατρικό μονόλογο, που ενώ ξεκίνησε με ένα σχετικό ενδιαφέρον, γρήγορα εξάντλησε τις δυνατότητές του και βάλτωσε.
ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΕΓΓΑΡΙΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Και μόνο που βλέπεις στη σκηνή τον Άγγελο Αντωνόπουλο να ζει το ρόλο που παίζει, αρκεί.