• BUZZ
  • Κριτική Onlytheater

Κριτική Onlytheater

ΣΤΕΛΛΑ ΚΟΙΜΗΣΟΥ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΣΤΕΛΛΑ ΚΟΙΜΗΣΟΥ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Ο σκηνοθέτης ακολουθεί μια εντελώς ρεαλιστική γραμμή στην οπτική του και δίνει μια μοντέρνα άποψη μιας ακραίας νεοελληνικής οικογένειας.

  • 3.5/5 κατάταξη (2 ψήφοι)
ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΠΟΥΛΙ ΤΗΣ ΝΙΟΤΗΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΠΟΥΛΙ ΤΗΣ ΝΙΟΤΗΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Παλαιωμένη σκηνοθετική οπτική, πομπώδης και υπερβολικός λόγος, αστοχίες στα video, τα σκηνικά και την κίνηση και ξεπερασμένη ερμηνευτική προσέγγιση.

  • 3.6/5 κατάταξη (5 ψήφοι)
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Η Μαρία Κίτσου επωμίζεται το δύσκολο ρόλο της Ελένης Παπαδάκη και είναι προφανές από την ερμηνεία της, ότι έχει εμβαθύνει στα στοιχεία του χαρακτήρα, που αποκάλυψε η έρευνα.

  • 2.0/5 κατάταξη (2 ψήφοι)
ΔΕΙΠΝΟ ΗΛΙΘΙΩΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΔΕΙΠΝΟ ΗΛΙΘΙΩΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Oι ανθρώπινες σχέσεις, έρχονται στο επίκεντρο της παράστασης με έναν παιγνιώδη τρόπο, προσπαθώντας να αγγίξουν την ουσία τους.

  • 3.8/5 κατάταξη (5 ψήφοι)
DELETE - ΔΙΑΓΡΑΦΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ

DELETE - ΔΙΑΓΡΑΦΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Πολύ καλές και ώριμες ερμηνείες από δύο νεαρά παιδιά, που υποδύονται αντίστοιχα θύτη και θύμα bullying.

  • 5.0/5 κατάταξη (2 ψήφοι)
ΔΩΔΕΚΑΤΗ ΝΥΧΤΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΔΩΔΕΚΑΤΗ ΝΥΧΤΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Ο Δημήτρης Καρατζάς σκηνοθετεί το εγχείρημα με σύγχρονη οπτική, που δίνει μεγάλη σημασία στην αισθητική και στη σκηνική παρουσία των ηθοποιών.

  • 1.0/5 rating 1 vote
Ο ΑΗ ΒΑΣΙΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΚΕΤΗ ΛΕΡΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

Ο ΑΗ ΒΑΣΙΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΚΕΤΗ ΛΕΡΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Στη σκηνή του Θεάτρου Βέμπο, είδα μια παράσταση, η οποία στη διασκευή της από τη γαλλική πραγματικότητα, έχασε τη λάμψη της.

  • 0.0/5 κατάταξη (0 ψήφοι)
Η ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΤΗΣ ΝΙΟΤΗΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

Η ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΤΗΣ ΝΙΟΤΗΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Σκηνοθεσία που καθοδηγεί σωστά τους ηθοποιούς στα μονοπάτια των μεταξύ τους σχέσεων και ερμηνείες με ουσία, δίνουν μια παράσταση που αξίζει να δεις, καθώς παραμένει πάντα δυναμική και επίκαιρη.

  • 5.0/5 rating 1 vote
 FAITH - ΚΡΙΤΙΚΗ

FAITH - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Αποσπασματική και χωρίς εμφανή στόχο σκηνοθεσία, άφησε σε χαλαρούς ρυθμούς τη σκηνική συνεργασία των ηθοποιών, σε ένα έργο που απαιτούσε ρυθμό και αλληλεπίδραση.

  • 4.0/5 rating 1 vote
NO MAN'S LAND - ΚΡΙΤΙΚΗ

NO MAN'S LAND - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Οι ηθοποιοί διατηρώντας την υποκριτική τους αυτονομία ιχνογράφησαν τέσσερα εξαιρετικά πορτρέτα ηρώων, για τα οποία ο Pinter θα ήταν υπερήφανος.

  • 5.0/5 rating 1 vote