Κριτική Onlytheater
Ο ΕΡΑΣΤΗΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η σκηνοθεσία θα μπορούσε να είναι ακόμα πιο τολμηρή και ακραία, ενώ δεν κατάφερε να απογειώσει τα νοήματα του έργου. Οι ερμηνείες χρειάζονται συντονισμό και ο λόγος να δέσει πιο αρμονικά με την κίνηση και το πάθος.
ΘΕΡΙΣΜΟΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Κάποιες ερμηνείες είχαν δυναμική, αλλά δεν είχαν πάντα συντονισμό και υπηρέτησαν ένα λόγο με λιγότερη ουσία και περισσότερο αφηρημένη κατεύθυνση.
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια δυνατή ιστορία, με κέντρο τον άνθρωπο και τα όρια της ηθικής εξαθλίωσης, στην οποία μπορεί να φτάσει.
DIKTAT - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Θεατρική μεταφορά ενός κειμένου, με έντονη πολιτική χροιά, αλλά και ένα σύγχρονο δοκίμιο της επίδρασης της πολιτικής στις διαπροσωπικές σχέσεις.
ΟΙ ΤΡΕΙΣΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Κωμωδία, χωρίς κωμικό πυρήνα και δυναμική, που θα έβγαζε γνήσιο και ανεπιτήδευτο χιούμορ. Οι εξάρσεις της βασίστηκαν στο ταλέντο των ηθοποιών και στις εκφραστικές τους δυνατότητες.
ΜΕΤΑ ΤΗ ΒΑΡΚΙΖΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια παράσταση για την πιο σκοτεινή περίοδο της νεότερης ελληνικής ιστορίας, με έμφαση στον άνθρωπο και στους οικογενειακούς δεσμούς.
ΟΙ 12 ΕΝΟΡΚΟΙ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Δικαστικό δράμα, βασισμένο σε ένα δυνατό κείμενο, με προβληματική που δεν παύει ακόμα και σήμερα να είναι επίκαιρη.
ΤΡΕΙΣ ΨΗΛΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Αξιοπρεπής και ειλικρινής προσπάθεια απεικόνισης της ιδιαίτερης ιδιοσυγκρασίας τριών γυναικών, σε μια "συζήτηση" με το παρόν, το παρελθόν και το μέλλον τους.
ΠΛΑΤΕΙΑ ΗΡΩΩΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η σκηνοθετική οπτική παρόλο που δεν απέφυγε κάποια μικρή κοιλιά και μία φόρμα στις σκηνικές της εικόνες, ευτύχησε να συνεπικουρείται από μερικές υποδειγματικές ερμηνείες.
ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΙ, ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Στη σκηνή του Θεάτρου Τέχνης είδα μια παράσταση με κλασσική, αλλά επίκαιρη προβληματική, η οποία όμως έμεινε στην εποχή που πρωτογράφτηκε, παρά στο σήμερα.